امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۸:۱۳ شناسه خبر : ۴۶۵۱

کشف کلاهبرداری ۴ میلیاردی در بابلسر فرمانده انتظامی استان از کشف کلاهبرداری۴ میلیارد ریالی با بهانه تهیه ویزای خانوادگی در شهرستان بابلسر خبر داد .


به گزارش وارش نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "سید محمود میرفیضی " در تشریح این خبر، گفت: در پی مرجوعی ای قضائی به پلیس آگاهی بابلسر، مبنی بر کلاهبرداری از فردی با بهانه تهیه ویزا و اقامت در یکی از کشورهای خارجی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی  قرار گرفت .

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی بابلسر با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را که از محل نیز متواری شده بود، شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند .

سردارمیرفیضی، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 4 فقره کلاهبرداری از شهروندان جمعا به مبلغ 4 میلیارد ریال با بهانه تهیه ویزا و اقامت در یکی از کشورهای خارجی برای مال باختگان اعتراف کرد .

وی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن خودداری از اعتماد به ظواهر فریبنده افراد از دراختيار گذاشتن اسناد و مدارك خود نزد ديگران براي انجام امور اداري و... بپرهیزند .#

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر