امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۹
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۵:۱۸ شناسه خبر : ۴۶۱۴

میرسلیم: امروز در برخی حوزه‌ها شاهد فساد راهبردی هستیم یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است:‌ صدماتی که برخی از ما به انقلاب می‌زنیم خیلی شدیدتر از صدماتی است که ترامپ بتواند به ما بزند.

وارش نیوز، مصطفی میرسلیم طی سخنانی در مسجد امام حسین(ع) تهران، اظهار کرد: دنیا به مقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی احترام می‌گذارد. او شهیدی بود که برای بشریت در مقابله با تروریسم مردانگی به خرج داد. بنابراین باید احترامش را از صمیم قلب حفظ کرد.

وی با بیان این‌که انقلاب ما هویت اصیلی دارد، ادامه داد: امروز ۴۱ سال از انقلاب گذشته و با استفاده از بیانیه گام دوم خوب است نگاهی به عملکرد خود داشته باشیم و ببینیم کجای کار نقص داشته است. ما طالب کمال هستیم و باید بررسی کنیم امروز کجای کار ما نقص و ضعف دارد.

وی با اشاره به مشکلات کشور گفت: مشکلات ما دارای منشات مختلفی است. ما در شایسته‌سالاری یعنی انتخاب مجریان مناسب به‌طور کامل موفق نبودیم. خیلی‌ها خود را معرفی کردند و ما فهمیدیم چه منافقانی بودند و اولین رییس‌جمهوری ما عدم کفایت خورد.

میرسلیم با تاکید بر این‌که انتخابات را نباید سرسری بگیریم، افزود: اجازه ندهیم در انتخابات نقص و ضعف به وجود آید. خیلی متاسف شدم که شنیدم در برخی استان‌ها برای رای جمع‌کردن به مردم پول می‌دهند تا به آن‌ها رای دهند. انتخاب باید انتخاب شایسته و شیوه‌ها نیز باید شیوه‌های شایسته باشد. باید مطمئن باشیم کسانی که انتخاب می‌شوند  از شیوه‌های مناسب انتخاب شوند. 

وی ادامه داد: ما با همه ظرفیت‌ها و امکاناتی که داریم چه نیازی وجود دارد که دریوزگی بیگانگان را کنیم؟ البته نمی‌گویم که دروازه‌های کشور را ببندیم بلکه از موضع عزت نه ذلت، با آن‌ها ارتباط بگیریم.

عضو هیأت نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که وقتی فردی انتخاب شد باید از او مطالبه‌گری شود، اظهار کرد: روش، منش و گفتار امام(ره) باید به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی الگوی ما باشد. ما حق نداریم به امانت خیانت کنیم. در اسلام نمی‌شود با وسیله غلط و نادرست به هدف درست رسید.

وی با بیان این‌که متاسفانه به‌جای امر به‌معروف و نهی‌از منکر، چاپلوسی باب شده است، گفت:‌ امروز در برخی حوزه‌ها شاهد فساد راهبردی هستیم یعنی فسادی که ریشه بسیاری فساد دیگر است.

میرسلیم در پایان تصریح کرد: صدماتی که ما به انقلاب می‌زنیم خیلی شدیدتر از صدماتی است که ترامپ بتواند به ما بزند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر