امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۵ شناسه خبر : ۴۳۴۸
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر:
سارقان حرفه ای در قائم شهر به دام افتادند فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری ۲ سارق حرفه ای با ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

وارش نیوز؛ سرهنگ محمدولی مرادی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، دوچرخه، اماکن خصوصی، سیم برق و ... در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی های همه جانبه و اقدمات اطلاعاتی موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این شهرستان شدند .

سرهنگ مرادی، خاطرشنان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک خودرو دارای دستور توقیف قضائی و اموال سرقتی شامل؛ یک دستگاه موتورسیکلت،3 دستگاه دوچرخه، تجهیزات کشاورزی و لوازم ساختمانی، سیم برق، تعدادی کارتخوان و تجهیزات الکترونیکی و تجهیزات کشاورزی سرقتی کشف شد .

وی، همچنین اظهار داشت: این دو سارق حرفه ای که به دلیل اعمال مجرمانه و اعتیاد در یکی از اردوگاه های درمانی استان بازداشت بوده اند در طی دوران مرخصی اقدام به این سرقت های کرده بودند، در تحقیقات و بازجویی های انجام شده تاکنون به 20 فقره سرقت اعتراف کردند .

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر