امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۸:۳۷ شناسه خبر : ۴۳۲۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران:
تمامی برنامه‌های فرهنگی و هنری مازندران لغو شد مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران اعلام کرد که در پی شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، تمامی برنامه‌های فرهنگی و هنری این استان تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

وارش نیوز؛ عباس زارع اظهار کرد: در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط تروریست‌های آمریکایی و اعلام سه روز عزای عمومی، تمام برنامه های فرهنگی و هنری  استان مازندران لغو شده است.

وی گفت : یکی از این برنامه ها آیین گرامیداشت شصتمین سالروز در گذشت نیما یوشیج بوده است که قرار بود امروز در زادگاه نیما در یوش برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد مازندران همچنین از لغو تمامی کنسرت ها و این استان در روز های آتی خبر داد و افزود:  تمامی کنسرت های که در این ایام قرار بود برگزار گردد تا اطلاع بعدی لغو شده است.

وی گفت: چندین برنامه موسیقی محلی و آیینی نیز که قرار بود  در هفته جاری در استان  برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول خواهد شد.

بامداد امروز جمعه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

رهبر معظم انقلاب در پی شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند./ایرنا

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر