امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۳۹۸/۹/۶ - ۱۱:۳۶ شناسه خبر : ۴۲۷۶

قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۶ آذر ۹۸ بازار ارز در پنجمین روز هفته، با کاهش نرخ ارز توسط صرافی بانک ملی آغاز شده است. این در حالی است که روز گذشته، سیاست گذار ارزی با افزایش نرخ ارز در صرافی‌های بانکی، توانست از ورود تقاضای کاذب به بازار جلوگیری کند.

وارش نیوز: بازار ارز در پنجمین روز هفته، با کاهش نرخ ارز توسط صرافی بانک ملی آغاز شده است. این در حالی است که روز گذشته، سیاست گذار ارزی با افزایش نرخ ارز در صرافی‌های بانکی، توانست از ورود تقاضای کاذب به بازار جلوگیری کند.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز چهارشنبه ششم آذرماه ۹۸، بازار ارز با افت شاخص ارزی توسط بازارساز همراه شده است.
 
به گونه‌ای که در حال حاضر در صرافی‌های مجاز و بانکی سطح کشور، هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ ۱۲۱۵۰ تومان از مردم خریداری می‌شود و به قیمت ۱۲۲۵۰ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود که این رقم نسبت به روز گذشته، ۱۰۰ تومان ارزان‌تر شده است.

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به نرخ ۱۳۳۵۰ تومان از مردم خریداری و به قیمت ۱۳۴۵۰ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می‌شود که نسبت به روز سه شنبه، ۱۰۰ تومان کاهش داشته است.  
 
اعلام نرخ رسمی ۴۷ ارز توسط بانک مرکزی
 
بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «چهارشنبه ششم آذر ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس نیز با ۱۶۸ ریال کاهش  نسبت به روز گذشته ۵۳ هزار و ۹۹۵ ریال و هر یورو نیز با ۹ ریال افت نسبت به روزگذشته ۴۶ هزار و ۲۵۲ ریال ارزش‌گذاری شد./ تابناک

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر