امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۸/۹/۶ - ۱۱:۲۶ شناسه خبر : ۴۲۷۴

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران معرفی شد حجت الاسلام محمدباقرمحمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسمی به عنوان رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان معرفی شد.

وارش نیوز: حجت الاسلام محمدباقر لائینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در مازندران صبح چهارشنبه در مراسم با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به عنوان رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان معرفی شد.

خلیل صالحی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در این مراسم با بیان اینکه تصدی ستاد امر به معروف و نهی از منکر از استان ها برعهده نماینده ولی فقیه در استان است افزود: با توجه به موقعیت های گردشگری، ساحلی و جنگلی سالانه گردشگران زیادی به استان سفر می کنند و در ۱۰۴ اداره کل و بیش از ۲۰ بانک و دستگاه خصوصی شورای امر به معروف تشکیل شده است.

خلیل صالحی افزود: در سال قبل در ۱۳۴ دستگاه نظارت و بازرسی داشتیم و از مدیران ۲۱ دستگاه برتر درعفاف و حجاب تقدیر به عمل آمد وبرای ترویج امر به معروف و نهی از منکر مطابق با رویکردهای جدید ستاد، اقدام به برگزاری کرسی آزاد اندیشی و تریبون آزاد با محوریت نقد و نقدپذیری و مطالبه گری از مسئولان کرده است.

وی با اشاره به اینکه مازندران ۱۲ شهید امر به معروف و نهی از منکر تقدیم کرده است گفت: مازندران از نظر وضعیت فرهنگی و آموزشی دارای ۱۱۳ دانشگاه و موسسه آموزشی دارد و ستاد اقدام به برگزاری نشست تخصصی تبیین امر به معروف و نهی از منکر با هدف مهارت افزایی استادان کرده است.

صالحی یادآور شد: به استناد شیوه نامه تشکیل و نحوه فعالیت کمیسیون مبارزه با مفاسد اجتماعی که از سوی دادستان کل کشور ابلاغ شد، ستاد تاکنون پنج جلسه کمیسیون مبارزه با مفاسد اجتماعی برگزار کرد است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای برای پنج هزار و ۱۵۶ شامل هزار و ۵۰۶ خواهر و بقیه برادر کارت طلایه داران معروف صادر شد گفت: همچنین بیش از ۳۶۵ گروه برادر و ۱۵۰ گروه خواهر برای اجرای طرح در دستگاه های اداری و دولتی، سواحل و اماکن عمومی به کار گیری شدند.

وی با بیان اینکه امسال ۱۵۰ عنوان برنامه برای ستاد امر به معروف و نهی از منکر تعریف شده است گفت: ستاد امر به معروف استان ازداشتن یک ساختمان نیز محروم است و باید حمایت لازم از آن صورت گیرد./ مهر

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر