امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۸/۹/۶ - ۱۱:۰۹ شناسه خبر : ۴۲۶۸

اعزام ۲۵۰ مددجوی چالوسی به اردو‌های آموزشی و تربیتی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چالوس گفت: ۲۵۰ نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد در اردو‌های آموزشی و تربیتی و شوق زیارت از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان شرکت کردند.

وارش نیوز: محمد قمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چالوس با اشاره به اعزام مددجویان چالوسی به اردو‌های آموزشی و تربیتی، گفت: یکی از اهداف مهم کمیته امداد در حوزه فرهنگی اعزام مددجویان به اماکن زیارتی در راستای تقویت بنیه اعتقادی، معنوی، فرهنگی و ایجاد نشاط اجتماعی است.

او افزود:اولویت اردو‌های تربیتی با مددجویان مناطق محروم، مخاطبان طرح قرآن در خانه، زنان سرپرست خانوار، مجریان طرح‌های اشتغال، دختران بازمانده از تحصیل و در آستانه ازدواج است.

رئیس کمیته امداد چالوس با بیان اینکه از مجموع افراد اعزام شده به اردو‌ها ۴۵ مددجو در قالب شوق زیارت به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) مشرف شدند،گفت: اردو‌های زیارتی با هدف تقویت و ارتقای روز افزون سطح معنوی، تحکیم بنیان خانواده، غنی‌سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری برگزار می‌شود.

او با تقدیر از همراهی خیران و مردم نوعدوست با کمیته امداد افزود: مردم این شهرستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری آنی پرداخت #۲*۵*۰۱۱*۸۸۷۷*از طریق تلفن همراه و واردکردن مبلغ موردنظر برای اعزام مددجویان به اماکن زیارتی واریز و برای هرچه بهتر اجراشدن این طرح شوق زیارت با کمیته امداد مشارکت کنند.

قمی افزود: در چالوس ۲ هزار و ۴۲۴ خانوار زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر