امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۳۹۸/۸/۲۸ - ۱۰:۵۲ شناسه خبر : ۴۱۳۰

ادامه برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در مازندران مدیرکل کتابخانه‌های مازندران گفت: بیش از ۸۵۰ برنامه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مازندران در حال اجرا است.

وارش نیوز: آرزو ولی پور مدیرکل کتابخانه‌های مازندران گفت: حدود ۸۵۸ برنامه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مازندران اجرا می‌شود.

او افزود: به دلیل تنوع برنامه‌ها از ۱۹ آبان ماه برنامه‌ها شروع شد و تا ۳۰ آبان ماه ادامه دارد.

ولی پور گفت: در نمایشگاه کتاب مازندران غرفه کافه کتاب برای بازدید علاقه‌مندان دایر است و افراد می‌توانند با کتاب‌های جدیدی آشنا شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های مازندران افزود: در بیست و هفتمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در پایتخت کتاب ایران یزد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از احمد حسین زادگان به عنوان استاندار منتخب و برتر انجمن کتابخانه‌های عمومی کشور قدردانی شد. ‎

او گفت: بنده هم به عنوان مدیرکل برگزیده مورد تقدیر قرار گرفتم و لوح درجه برتر کشوری احمد حسین زادگان را به نیابت از استاندار از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردم.

ولی پور افزود: مازندران از جنبه کمی و کیفی برگزاری جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی و برنامه ریزی برای این حوزه، رتبه برتر کشور را کسب کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های مازندران گفت: مازندران، خراسان رضوی، خوزستان و کرمانشاه؛ چهار استانی بودند که درجه برتر کشوری را در این راستا کسب کردند و در این آیین به عنوان برگزیدگان ملی در حوزه کتاب و کتابخوانی مورد تقدیر قرار گرفتند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر