امروز : پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۵
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۸/۸/۲۸ - ۰۹:۱۱ شناسه خبر : ۴۱۱۳

خسارت ۱۹۷ میلیاردی سیل در شرق مازندران/ آماده‌باش دستگاه‌های امدادی مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: باتوجه به شرایط موجود به همه فرمانداران، شهرداران و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی اعلام کردیم تا هفته آینده در حالت آماده‌باش کامل باشند.

وارش نیوز: علی‌اصغر احمدی امروز درباره خسارت سیل اخیر در مازندران، اظهار کرد: سیل اخیر 197 میلیارد خسارت به شرق مازندران برجای گذاشت.

وی افزود: از این میزان خسارت 157 میلیارد تومان در بخش زیرساخت، 27 میلیارد تومان در بخش کشاورزی و 13 میلیارد تومان در بخش مسکن بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران تصریح کرد: باتوجه به شرایط موجود به همه فرمانداران، شهرداران و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی اعلام کردیم تا هفته آینده در حالت آماده‌باش کامل باشند.

این مسؤول ادامه داد: همچنین دستگاه‌های و ادوات بخش خدماتی و امدادی نیز آماده باشند تا درصورت بروز حادثه بکارگیری شوند.

احمدی بیان کرد: همچنین به تمامی فرمانداران، شهرداران و مسؤولان اعلام کردیم نسبت به اصلاح نقاط حادثه‌خیز و رانشی سطح استان اقدام کنند.

وی با تاکید بر ضرورت لایروبی انهار و دیواره‌سازی رودخانه‌های استان، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در این زمینه درحال انجام است که این قبیل اقدامات می‌تواند به کاهش یا پیشگیری خسارت‌ها کمک کند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران اظهار کرد: در مناطق کوهستانی سطح استان نیز باتوجه به بارش برف و کاهش دید بحث نمک‌پاشی و برف‌روبی در دستور کار قرار دارد که تاکید ما در زمان بارش‌ها پرهیز از سفرهای غیرضروری است.

این مسؤول در پایان گفت: باوجود توصیه‌ها مبنی بر پرهیز از سفرهای غیرضروری در مناطق کوهستانی و همچنین پرهیز از اتراق کردن در بستر رودخانه‌ها در زمان بارندگی متاسفانه بیشتر شاهد مواردی از این قبیل هستیم و مردم به توصیه‌ها و هشدارها توجهی نمی‌کنند که نتیجه آن بروز مشکلات است./ فارس

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر