امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۳۹۸/۸/۲۸ - ۰۹:۱۰ شناسه خبر : ۴۱۱۲
معاون سیاسی امنیتی استاندار؛
نظارت‌ بر بازار مستمر و ۲۴ ساعته انجام می‌شود معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ارتباط با برنامه‌ریزی انجام شده برای کنترل بازار گفت: نظارت‌ها به صورت مستمر و ۲۴ ساعته انجام می‌شود، ولی اثر تورمی افزایش بنزین زیاد نیست.

وارش نیوز: حسین حسن‌نژاد با اعلام اینکه وضعیت شهرهای مازندران در حال حاضر کاملا عادی است و در پاسخ به این سوال که در جریان حوادث روز گذشته چند نفر دستگیر شدند، اظهار کرد: چون  شرایط متغیر بود تعداد را در اختیار ندارم اما تعدادی از افراد که در صحنه دستگیر شدند، پس از توجیه آزاد شدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اضافه کرد: تعداد افراد دستگیر شده در استان قابل توجه نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تخریب اموال عمومی در استان گزارش شده است، افزود: به هیچ وجه تخریب اموال عمومی در استان نداشتیم.

حسن‌نژاد بیان کرد: با توجه به اینکه ابعاد این طرح بیشتر برای مردم روشن شود مخالفت‌ها کاهش پیدا می‌کند، حمایت‌های لازم از  بخش‌های آسیب‌پذیر جامعه و کسانی که نیاز به تخصیص سهمیه بنزین داشتند در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: 70 درصد بنزین مصرفی مشمول یارانه‌ بوده و تنها 30 درصد قیمت آزاد شد که منطقی است و تاثیر چندان روی تورم به وجود نمی‌آورد.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ارتباط با برنامه‌ریزی انجام شده برای کنترل بازار، افزود: نظارت‌ها به صورت مستمر و 24 ساعته انجام می‌شود، ولی اثر تورمی افزایش بنزین زیاد نیست.

وی درباره دو برابر شدن قیمت برای دوگانه‌سوز کردن دستگاه‌های سی‌ان‌جی‌ها که در مازندران مطرح است و بحث گرفتار شدن خانواده پنج نفره در برف سوادکوه را از جمله مسائل در دست پیگیری این معاونت اعلام کرده است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر