امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۸/۸/۲۰ - ۰۸:۳۸ شناسه خبر : ۳۹۸۵

به کجا چنین شتابان... یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران که بر آرمان های امام عظیم الشان و خون شهدای گلگون کفن استوار و با هدایت معیار انقلاب اسلامی ،رهبری معظم انقلاب به جلو می رود انتخابات می باشد که بر تمامی شئون زندگی ایران عزیز اثر گذار است.

وارش نیوز؛ مفتخریم در سایه اسلام و جمهوریت نظام به طور متوسط هر ساله تمامی ارکان نظام به واسطه یا بی واسطه و مستقیم توسط ملت انتخاب می شوند ‌و همه چیز به رای و نظر آن ها بسته است.
شور و شعور وصف نشدنی مردم در خلق حماسه های حضور در انتخابات ۴۰ سال اخیر ،مسئولیت منتخبین و کارگزاران نظام را در قدرشناسی و کار بیشتر برای این مردم که به تعبیر امام از مردم صدر اسلام بهترند سنگین تر از هر زمانی نموده است.
 قریب به ۱۰۰ روز تا انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده و این مسیر فرصتیست برای آسیب شناسی رفتارهای انتخاباتی کاندیداهای علاقمند برای رقابت های مجلس و دیگر حوزه هایی که نقش مردم پررنگ می باشند.
به راستی حضور اغراق شده کاندیداها در مراسم تدفین و شادی و استفاده از هر فرصتی اعم از منبر و شهادت و ولادت برای نشان دادن خود اعتماد مردم را نشانه گرفته و به رواج بی اعتمادی به رفتار  مسئولین دامن می زند.
اصلاح در رفتارهای انتخاباتی و تذکر به همه عزیزان که سو استفاده از ارزش هایی که مردم به آن ها اعتقاد دارند حداقل موضوعیست که باید بر آن تاکید داشت و اصرار ورزید که قانون گذاران باید ابتدا خود قانون را رعایت نمایند 
این موضوع سبب شده تا نمایندگان کنونی تلاش کنند تا از قافله دید و بازدیدها عقب نیفتند و این در حالیست که وقت آن ها در ۴ سال نمایندگی شان وقف ملت و بیت المال است و نباید در این مسیر کج به بیراهه برود.
ان شاالله مسیری که نامزدین عزیز که حضور تک تکشان سبب ساز افزایش شور انتخابات و کمکی برای افزایش سطح مشارکت مردم می شود در راستای اعتلای نظام و انقلاب و سرافرازی این مرز و بوم گردد .
یادداشت از قربان(حیدر) بوداغی

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر