امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۹
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۳۹۷/۷/۸ - ۱۳:۱۰ شناسه خبر : ۳۳۰۸
استاندار گیلان:
بخشی از افزایش قیمت ها کاذب است استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تعیین واقع بینانه مصادیق گران فروشی گفت: بخشی از افزایش قیمت ها کاذب است.

وارش نیوز: به گزارش ایرنا، مصطفی سالاری غروب شب در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در رشت افزود: از آنجایی که تهران تعیین کننده قیمت های اقلامی همچون مرغ است ما نیز تحت تاثیر آن با گرانی مواجه می شویم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نباید مردم و اصناف در قیمت ها با مشکل مواجه باشند، گفت: تصمیمات منطقی برای قیمت های قبلی مندرج بر روی کالا گرفته شود ضمن اینکه عرضه کالاها با قیمت های گذشته ناشدنی است اما باید چارچوب و هماهنگی بین اصناف و مدیران استانی مربوطه تعریف شود.
سالاری با بیان اینکه اصناف جزو مردم هستند، افزود: بیش از 95درصد اصناف منصف هستند و قصدشان تعدی و اجحاف به مردم نیست چراکه خود جزو مردم هستند و در یک مورد فروشنده و بقیه موارد خود مصرف کننده هستند.
وی خاطر نشان کرد: اگر ما تصمیمات صحیح اتخاذ کنیم ، اصناف نیز درست عمل می کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز در این جلسه به قیمت کالاهای اساسی همچون گوشت و مرغ اشاره و بیان کرد: تا کنون 55 تن مرغ منجمد در استان توزیع شده است.
فرهاد دلق پوش افزود: همچنین عرضه گوشت قرمز با قیمت 28 تا 30 هزار تومان را در استان داشته ایم.
وی با بیان اینکه واردات گوشت گرم از دو کشور آذربایجان و گرجستان را در استان داشتیم، اظهار داشت: 18 تن گوشت قرمز گرم از این طریق در استان توزیع شد.
وی تخصیص سهمیه گوشت منجمد به نمایشگاه پاییزه استان و تخصیص سهمیه به هیات ها برای روزهای تاسوعا و عاشورا از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.
استان گیلان دارای 102 هزار واحد صنفی است.
در جلسه ستاد تنظیم بازار استان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان و مدیرکل تعزیرات حکومتی نیز گزارش هایی ارائه کردند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر