امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۲/۳/۱۱ - ۱۲:۳۳ شناسه خبر : ۱۴۳۱۸

ساکت الهامی در حوالی نیمکت نساجی مازندران؛ خیلی دور، خیلی نزدیک وارش نیوز- ۲ روز پس از برکناری مدیرعامل سابق نساجی مازندران و تسویه حساب مالک باشگاه با هرناندز، در حالی حدس و گمان ها درباره گزینه برای سرمربی گری مطرح است که پیام اخیر ساکت الهامی در فضای مجازی همه توجه ها را به خود جلب کرده و بسیاری از کارشناسان او را گزینه نهایی سرمربی گری این تیم می دانند.

به گزارش وارش نیوز به نقل از ایرنا، ‌ پس از برکناری"ایزد سیف الله پور" مدیرعامل نساجی، رضا حدادیان مالک این باشگاه، گرد و خاک نیم روزی خود را تکمیل و با "کارلوس انرخوز هرناندز" سرمربی و همچنین و "لوئیز آدما" مهاجم مالیایی این باشگاه تسویه حساب کرد.

گفته شده این باشگاه اکنون در حال رایزنی با "ساکت الهامی"، "جواد نکونام "و "محمد ربیعی" شده است و در صورت عدم توافق با این سه گزینه وارد مذاکره با سرمربیان خارجی خواهد شد. الهامی و نکونام سابقه سرمربیگری نساجی را در سال‌های گذشته دارند. ربیعی هم فصل بسیار موفقی را با مس رفسنجان پشت سر گذاشت.

نساجی در فصل گذشته حمید مطهری را به عنوان سرمربی انتخاب کرد و در ادامه هرناندز اسپانیایی جایگزین این مربی شد.

 

پست ساکت الهامی در صفحه شخصی اش

در میان همه حدس و گمان ها در خصوص سکانداری یکی از این سه نفر برای مدیریت این باشگاه ریشه دار فوتبال کشور، ‌ساکت الهامی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از تیم "هوادار" خداحافظی کرد و این شائبه را پررنگ تر کرده است که گزینه نهایی و اصلی برای مدیریت نساجی او می باشد.

هواداران نساجی مازندران خاطره خوب خوب از حضور ساکت الهامی در این تیم دارند چرا که تیم با سکانداری او توانست در فصل قبل قهرمان جام حذفی شود و نساجی چی ها امیدوارند با برگشت دوباره او بار دیگر این تجربه خوب تکرار شود.

 

رضا حدادیان، ‌مالک نساجی

مالک نساجی خانه تکانی در این باشگاه را صبح دیروز سه شنبه با برکناری مدیرعامل آغاز کرد و در همان روز سه‌شنبه "ایزد سیف الله پور" با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از مسولیت مدیرعاملی نساجی خداحافظی کرد.

در مطلب سیف الله پور در فضای مجازی آمده است :‌ "سه فصل حضور در باشگاه نساجی به عنوان قدیمی ترین و ریشه دارترین تیم فوتبال در مازندران بی شکل مایه مباهات بود حال آنکه تقدیر بر جدایی است تشکر خاضعانه از آقای صنیعی فر داشته باشم که پیشنهاد همکاری با این باشگاه را به من داد و در ادامه رضا حدادیان. "

او در متن خود آورده است: "همچنین اعضای هیات مدیره و اعضای تیم در این سه سال از همه مهمتر تماشاگران دوست داشتی نساجی آنان که نساجی برای آنها فراتر از یک تیم فوتبال است و خدا گواه است در این سه سال با اشک های آنها گریستم و با خنده هایشان به سر ذوق آمده ام. "

 

هرناندز، ‌سرمربی سابق نساجی

در ادامه صفحه رسمی باشگاه نساجی در فضای مجازی اعلام کرد که با هرناندز سرمربی و همچنین و آدما مهاجم مالیایی این باشگاه تسویه حساب مالی شده و به زودی سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد شد.

پس از قطع همکاری نساجی با حمید مطهری، مسوولان این باشگاه با یک سرمربی اسپانیایی برای هدایت این تیم تا پایان فصل آینده در فرودوین امسال به توافق رسیده بودند که این انتخاب واکنش های جالبی در محافل ورزشی مازندران در آن مقطع زمانی داشت.

بعد از آنکه مطهری نتوانست در هفته های اخیر لیگ برتر فوتبال ایران در قامت سرمربی به موفقیتی دست پیدا کند و در پنج بازی اخیر خود به سه شکست و ۲ تساوی تَن دارد، اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی «کارلوس هرناندز» را به عنوان سرمربی این انتخاب کردند.
کارلوس هرناندز مربی جوان و ۳۸ ساله اهل شهر گاندیا اسپانیا به عنوان سرمربی جدید قائمشهری‌ها انتخاب شده بود. وی مربیگری را از سال ۲۰۱۱ با سرمربیگری تیم جوانان آلیکانته شروع کرد و در کشورش سابقه کار به عنوان دستیار در تیم های رئال مورسیا امپریال و ارمیس ارادیپو را دارد. هرناندز در سال ۲۰۱۷ به عنوان سرمربی تیم منچستر ۶۲ در جبل الطارق را برعهده گرفت و سپس برای سرمربیگری تیم دسته چهارمی مالهوس فرانسه انتخاب شد.

 
تیم دسته دومی العربی عربستان آخرین تیمی است که هرناندز پیش از حضور در نساجی در آن فعالیت کرد و پس از ۲ برد و ۴ تساوی، چهارم اکتبر ۲۰۲۲ از آن جدا شد.

در این فصل نساجی عملکرد خوبی نداشته است و با ۲۶ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفت و این تیم همچنین در بازی های آخر خود در جام حذفی و لیگ برتر با شکست های سنگین مغلوب استقلال و پرسپولیس شد.

شنیده ها حاکی است که تغییر کادر فنی تیم نساجی هم قطعی است و در آینده نزدیک تغییر و تحولات اساسی در این کادر باشگاه اتخاذ خواهد شد.

پیشتر مالک باشگاه نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفته بود که: بعد از باخت سنگین نساجی در مقابل پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران به نوعی از هرناندز ناامید شدیم و به فکر انتخاب یک مربی شناسنامه دار برای فصل جدید هستیم.

رضا حدادیان افزود: برنامه ریزی ما برای انتخاب هرناندز به عنوان سرمربی نساجی مازندران تا برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا بود اما نتایج ضعیف چند هفته گذشته باعث شد هیات مدیره باشگاه از عملکرد این مربی دلسرد شود.
وی خاطر نشان کرد: باید با هرناندز صحبت کنیم و برنامه وی را برای فصل بعد بخواهیم و شاید یک فرصت دیگر به این سرمربی بدهیم اما در نهایت در روزهای آینده به جمع بندی قطعی می رسیم.
مالک باشگاه نساجی مازندران اضافه کرد: به طور حتم در صورت توافق با یک مربی شناسنامه دار با هرناندز لغو قرارداد خواهیم کرد چراکه معتقدیم شیشه عمر مربی گری وی پس از بازی با پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران به نوعی به پایان رسیده است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر