امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۵
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۲/۱/۲۶ - ۱۲:۲۸ شناسه خبر : ۱۴۱۶۸

تماشای بازی تیم‌های ملوان و تراکتورسازی رایگان شد وارش نیوز - مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان گفت: تماشای بازی تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و تراکتورسازی تبریز رایگان شد.

 

علیرضا وهابی اظهار کرد: تیم‌های فوتبال ملوان و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز در هفته بیست و ششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور به میزبانی ملوان در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار می‌گیرند.

وی افزود: با توجه به درخواست باشگاه ملوان بندرانزلی مبنی بر رایگان شدن این دیدار با این درخواست موافقت شد و طرفداران ۲ تیم می‌توانند از ساعت ۱۸ امروز برای تماشای این مسابقه بدون نیاز به تامین بلیت وارد ورزشگاه شوند.

وی ادامه داد: همچنین طبق توافقات انجام شده ۴۰۰ برگ بلیت رایگان نیز برای طرفداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نظر گرفته شده که این تعداد بلیت به مسئولان این باشگاه تحویل داده شده تا آنان بتوانند در اختیار طرفداران خود قرار دهند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان در خصوص عدم حضور بانوان در این دیدار نیز بیان کرد: باشگاه ملوان نامه‌ای برای حضور بانوان به شورای تامین بندرانزلی و فدراسیون فوتبال ارسال کرد که به دلیل عدم وجود زیرساختهای مناسب با این درخواست مخالفت شد.

وهابی خاطرنشان کرد: البته حضور یا عدم حضور بانوان ربطی به هیات فوتبال ندارد و باید زیرساخت مناسب وجود داشته باشد که در مقطع کنونی فقط ورزشگاه آزادی تهران چنین زیرساختی دارد.

تا پایان هفته بیست و پنجم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور تیم تراکتورسازی تبریز با کسب ۴۲ امتیاز در مکان پنجم و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۲۴ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر