امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۲/۱/۲۶ - ۱۰:۳۶ شناسه خبر : ۱۴۱۶۵

دختران مازندرانی در اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان وارش نیوز- سه دختر مازندرانی برای شرکت در مرحله اول مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان دعوت شدند.

 

به گزارش وارش نیوز از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، مینا بابویه، ریحانه اسماعیلی و زهرا خانلرزاده، بازیکنان مازندرانی از ۲۷ فروردین ماه در اردوی آماده سازی متصل به اعزام تیم ملی فوتبال نوجوانان دختر شرکت می‌کنند.

۲۷ بازیکن تا چهارم اردیبهشت ماه در اردوی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۷ سال برای حضور در مرحله اول مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا در اردن آماده خواهند شد.

تانیاجهانشاهی، روژان رحیمیان و شادان شاهمیری از تهران، بیتا خزایی از همدان، پرنیا پیشدار، عسل قاجاریان و سمانه قمری از خراسان رضوی، آریسا کوه گرد از کردستان، مینا بابویه، ریحانه اسماعیلی و زهرا خانلرزاده از مازندران، فاطمه صالحی، مائده بیرنگ، نگار اسداللهی، ستایش مرادی و پرستو ایزدی از گیلان، سیده ستایش فیض رحیمی از کرمانشاه، اسرا شیر علی پور و مبینا زیرکی از آذربایجان شرقی، مهدیس رستمی، اسما قائدی و فاطمه نوری از فارس، مریم دینی و پرنیا رحمانی از قزوین، سارینا احمدی از گلستان، مائده سیاوشی و آرینا بهمنی از اصفهان، نفراتی هستند که توسط شادی مهینی به اردو فرا خوانده شدند.

از ۲۷ بازیکن دعوت شده به این اردو، ۲۳ بازیکن به مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۱۷ سال دختران آسیا در اردن اعزام می‌شوند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر