امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۲/۱/۱۶ - ۱۰:۴۹ شناسه خبر : ۱۴۱۲۳
استاندار مازندران خبر داد؛
تشکیل ستاد بازی‌های آسیایی نساجی/ ورزشگاه آزادی هم ایراد دارد! وارش نیوز/ استاندار مازندران از تشکیل ستاد برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در این استان خبر داد.

  در شرایطی که هنوز نمایندگان ایران برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت رسمی معرفی و مشخص نشده‌اند و همه اقدامات در مرحله بررسی مدارک و مستندات کسب مجوز حرفه‌ای است، باشگاه نساجی مازندران حضورش در این رقابت‌ها را قطعی اعلام کرده است.

نساجی فصل گذشته به عنوان قهرمانی جام حذفی دست یافت و مدعی است که سهمیه مستقیم حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورده است.

در همین ارتباط سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران خبر داد که اقدامات لازم برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا هم آغاز شده است. حسینی پور گفت: ما کمیسیون ویژه برگزاری مسابقات آسیایی را در استان تشکیل داده‌ایم. امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم همه ساز و کارهای لازم را برای برقراری امنیت لازم برای برگزاری این مسابقات مهم در استان مازندران اجرا کنیم.

استاندار مازندران در خصوص ایرادات ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تاکید کرد: ورزشگاه یکسری ایراداتی دارد. اگر کارشناسان به ورزشگاه آزادی هم بروند چهار اشکال پیدا می‌کنند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر