امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۱/۱۲/۶ - ۱۶:۵۱ شناسه خبر : ۱۴۰۲۰
رئیس کل دادگستری مازندران:
تعامل سپاه و دستگاه قضائی منجر به تامین امنیت مردم می شود وارش نیوز- رئیس کل دادگستری مازندران گفت: تعامل و همکاری سپاه و قوه قضائیه به تامین امنیت، اقتدار و آرامش مردم کمک خواهد کرد.

  حجت الاسلام محمدصادق اکبری با حضور در فرماندهی قرارگاه منطقه غدیر و اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران فرا رسیدن روز پاسدار را تبریک گفت و به نقش و اهمیت سپاه به عنوان یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: نقش و جایگاه سپاه برکسی پوشیده نیست و همواره درهمه صحنه‌ها و عرصه‌ها با از خود گذشتگی و رشادت بویژه در مسائل مهم داخلی و خارجی، ایفای نقش کرده است.

وی اهمیت ارتباط و تعامل سپاه با دستگاه قضائی را مورد توجه قرار داد و گفت: دستگاه قضائی با دل و جان درخدمت سپاه است ودر گره گشایی از برخی مشکلات همکاری لازم را خواهد داشت چرا که نتیجه تعامل و همکاری سپاه و قوه قضائیه به تأمین امنیت، اقتدار وآرامش مردم کمک خواهد کرد.

عالی‌ترین مقام قضائی استان تصریح کرد: سپاهیان درطول دوران دفاع مقدس و دردیگر عرصه‌ها از هیچ کمکی به حفظ انقلاب واسلام دریغ نکردند و ما قدردان این رشادت‌ها هستیم.

رئیس کل دادگستری استان ومسئولان قضائی همچنین در مرکز توانبخشی جانبازان امام علی (ع) ساری حضور یافتند و با تعدادی ازجانبازان دوران دفاع مقدس دیدار وضمن تبریک روز جانباز از رشادت‌ها وفداکاری این جانبازان تقدیر کردند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر