امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۰
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۱/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۴ شناسه خبر : ۱۳۹۳۱
رئیس کل دادگستری مازندران:
۵ محکوم به قصاص در مازندران «به احترام حاج قاسم» بخشیده شدند وارش نیوز- رئیس کل دادگستری مازندران گفت: پنج متهم به قصاص در راستای پویش «به احترام حاج قاسم گذشت می کنم» از پای چوبه دار نجات یافتند و فرصت دوباره برای زندگی پیدا کردند.

 حجت الاسلام محمدصادق اکبری اظهار داشت: در راستای پویش «'به احترام حاج قاسم گذشت می‌کنم» پنچ نفر از مرتکبان قتل عمد از مجازات قصاص نفس رهایی یافته و فرصت دوباره برای ادامه زندگی پیدا کردند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران از اعلام رضایت قطعی اولیای دم مقتولین در پنج فقره پرونده اجرایی قصاص نفس، با همت و تلاش، معاونت توسعه حل اختلاف دادگستری استان و اداره کل زندان‌های استان، در مدت اجرای پویش ذکر شده خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های اعضای شعب صلحی شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان‌های قائمشهر، بابل و بهشهر در بازه زمانی اجرای پویش (به احترام حاج قاسم گذشت می‌کنم) پنج نفر از محکومین به قصاص نفس از اجرای مجازات، رهایی یافته و به آغوش گرم خانواده برگشتند.

وی ادامه داد: از این تعداد از محکومین یک نفر بعد از ۱۰ سال حضور در زندان از نعمت زندگی دوباره برخوردار گردید.

رئیس دستگاه قضائی استان مازندران اقدامات و هماهنگی‌های چند روز اخیر و فراهم شدن تمهیدات لازم برای تحقق این امر مهم را ناشی از حب و عشق اقشار مختلف جامعه به سردار نازنین دل‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد در آینده از این ظرفیت عظیم اجتماعی برای اقدامات خیرخواهانه دیگر نیز استفاده شود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر