امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۱/۱۰/۱ - ۱۲:۵۹ شناسه خبر : ۱۳۸۵۹

مارکا برای سومین بار خبر از توافق رونالدو با النصر داد!/ قراردادی ۷ ساله تا ۲۰۳۰ نشریه اسپانیایی مارکا از توافق کریستیانو رونالدو با باشگاه النصر عربستان جهت عقد قراردادی طولانی مدت خبر داد.

 روزنامه مارکا در خبری که دیگر نشریه مادرید «آ اس» نیز آن را منتشر کرده، مدعی شده است که توافق کریستیانو رونالدو با باشگاه النصر عربستان قطعی شده و ظرف امروز (پنجشنبه) یا فردا این اتفاق جنبه رسمی پیدا خواهد کرد و جزئیات آن منتشر می‌شود.

پیش از این و در ایام برگزاری مسابقات جام جهانی قطر نیز دو بار خبر پیوستن رونالدو به النصر با قراردادی دو سال و نیمی از سوی مارکا منتشر شد که رونالدو آن را تکذیب کرد. با این حال اکنون دوباره این خبر منتشر شده است و البته این بار با جزئیاتی متفاوت.

طبق ادعای مارکا؛ رونالدو با النصر برای عقد قراردادی 7 ساله توافق کرده که دو سال و نیمی از آن را به عنوان بازیکن برای این تیم فعالیت خواهد کرد و مابقی آن تا سال 2030 در نقش سفیر تبلیغ کننده پیشنهاد میزبانی مشترک عربستان سعودی، مصر و یونان از جام جهانی 2030.

مارکا در بخش دیگری از خبر خود به درآمد 200 میلیون یورویی رونالدو بابت هر فصل بازی در النصر اشاره کرده است.

تأیید این خبر که مارکا مدعی شده است به زودی صورت خواهد گرفت؛ به منزله پایان حضور رونالدو در سطح اول فوتبال دنیا خواهد بود. رونالدو در خلال برگزاری بازی‌های جام جهانی 2020 قراردادش با منچستریونایتد را طی توافقی دوجانبه فسخ کرد و به این ترتیب دومین دوره حضورش در اولدترافورد را به پایان رساند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر