امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۷
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۱/۹/۱۶ - ۱۰:۱۲ شناسه خبر : ۱۳۷۸۷
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران:
مدیران حل مشکلات دستگاه‌های اجرایی را به دانشگاه‌ها واگذار کنند وارش نیوز/ معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به نقش تأثیر گذار نخبگان دانشگاه‌ها در حل مسائل اساسی کشور، خواستار تقویت نقش دانشجویان در این عرصه شد و گفت: مدیران باید مشکلات لاینحل دستگاه‌ها را به دانشگاه‌ها منتقل و از آنان راهکار مطالبه کنند.

 

به گزارش وارش نیوز به نقل از  ایسنا، روح الله سلگی صبح امروز در جمع فعالان اجتماعی مازندران، اظهار کرد: حوزه امنیت ملی خط قرمز و سنگر هویت بخش نظام اسلامی است.

وی با اشاره به تحرکات غیر قانونی برخی از چهره‌های سرشناس کشور در حوادث اخیر، افزود: سلبریتی‌ها و چهره‌های مطرح سیاسی و فرهنگی در این واقعه کارنامه قبولی نگرفتند و در راستای اهداف شبکه رسانه‌ای بن‌سلمان دست به اقدامات شرم‌آور زدند.

معاون سیاسی استاندارمازندران با بیان اینکه تمامی چهره‌هایی که باعث تشدید فتنه اخیر شدند باید پاسخگوی اعمال خود باشند، افزود: پادویی شبکه رسانه‌ای رژیم صهیونیستی و سعودی در کشور جرم و مستوجب تعقیب قانونی است.

این مسئول با اظهار اینکه کل فتنه اخیر بر بنیاد دروغ و نیرنگ شکل گرفت یادآورشد: پروژه براندازی ایران اسلامی طراحی استراتژیست‌های با سابقه سازمان سیا و موساد است که بخاطر بصیرت و هوشمندی سیاسی مردم کشورمان محکوم به شکست است.

سلگی، انتشار ۱۷ هزار دروغ از طریق شبکه‌های مجازی و رسانه‌ای استکبار در فتنه اخیر را یادآورشد و با اشاره به سختکوشی رسانه‌های جریان انقلاب در افشای این دروغ پردازی‌ها، افزود: فعالان فرهنگی و رسانه‌ای جبهه انقلاب سنگربانان گمنام و بی‌توقع جنگ نرم کشور در مواجهه با لشگر اهریمنی استکبار جهانی هستند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران با تاکید بر لزوم ایستادگی در برابر فتنه انگیزان داخلی و خارجی، خاطرنشان کرد: جبهه انقلاب باید با تولید محتوای فاخر و ناب در بستر فضای مجازی و همه عرصه‌های فرهنگی و هنری از مولفه‌های اقتدار و مرزهای فرهنگی کشور دفاع کند. سلگی، با اشاره به ناکامی استکبار در اهداف فتنه جویانه اخیر ضرورت تقویت امید در کشور را یادآورشد و افزود: مدیران باید با نگاه نو و امید بخش پیشرفت کشور در ریل هدفمند را وجهه همت خود قرار دهند.

این مسئول با بیان اینکه انباشت مشکلات و روزمرگی موجب بحران سازی در کشور می‌شود بر لزوم تلاش جهادی مدیران برای برون رفت از تنگناهای پیش رو تاکید کرد.

وی با اشاره به نقش تأثیر گذار نخبگان دانشگاه‌ها در حل مسائل اساسی کشور، خواستار تقویت نقش دانشجویان در این عرصه شد و گفت: مدیران باید مشکلات لاینحل دستگاه‌ها را به دانشگاه‌ها منتقل و از آنان راهکار مطالبه کنند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به رویکرد حل‌المسائلی دولت سیزدهم تصریح کرد: این دولت با نگاه علمی و مبتنی بر قانون ارتباط بی‌واسطه دولتمردان با اقشار مردم را نهادینه کرده است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر