امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۰
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۱/۹/۱۵ - ۱۵:۰۲ شناسه خبر : ۱۳۷۸۴
نماینده ولی فقیه در مازندران:
مقابله با فتنه ها نیازمند داشتن روحیه رزمندگی است وارش نیوز- نماینده ولی فقیه در مازندران مقابله با فتنه های پیچیده و پیشرفته کنونی را نیازمند داشتن روحیه رزمنده های دوران دفاع مقدس دانست.

  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر سه شنبه در دیدار با اعضای اجرایی هیئت رزمندگان استان با گرامیداشت ایام فاطمیه اظهار داشت: جهاد و تلاش پس از دوران دفاع مقدس ادامه دارد و باید همواره رزمنده بمانیم.

وی با تاکید بر اینکه برای حفظ دستاوردها باید رزمنده بمانیم، گفت: دشمن تهاجم نظامی را تغییر داده و آن را به جنگ سخت درون کشوری مبدل کرده است و راهبرد آنان ایجاد فتنه و آشوب در داخل است.

وی با عنوان اینکه فتنه‌های اخیر را پیشرفته‌ترین مسائل ذکر کرد و گفت: در داخل مدافعان امنیت و نظام باید برابر فتنه‌ها بایستند و باید روحیه رزمندگی در ما زنده باشد بتوانیم در دوران فتنه به مقابله برخیزیم.

آیت الله محمدی لائینی با اظهار این که هیئت رزمندگان موفق عمل کرده و در بسیاری از شهرها کارها و اقدامات خوبی انجام داده است، گفت: هیئت رزمندگان باید در مرکز استان قوی عمل کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر این که هیئت رزمندگان را باید جدی گرفت، افزود: بچه‌های دهه ۸۰ و ۹۰ هم جبهه را درک نکردند نیز تمایل دارند در این هیئت عضویت داشته باشند.

قربانی مسئول جدید هیئت رزمندگان مازندران نیز با بیان اینکه نیروهای پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، تأمین معیشت و رسیدگی به امور خانواده‌های نیازمند فعالیت دارند، گفت: هدف تشکیل هیئت رزمندگان با توجه به فریضه جهاد تبیین گسترده و مهم است و باید به آن توجه ویژه شود.

وی با اشاره به ویژه برنامه محوری به مناسبت فاطمیه دوم در حسینیه عاشقان ساری افزود: همچنین دعای ندبه نیز ساری برگزار می‌شود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر