امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۱/۸/۳۰ - ۱۴:۲۶ شناسه خبر : ۱۳۷۱۳

شهردار ساری عزل شد وارش نیوز- جواد طالبی شهردار ساری صبح امروز دوشنبه در چهلمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری با ۶ رای اعضای شورا ،استیضاح و عزل شد.

 اعضای شورای اسلامی شهر مرکز استان مازندران پس از استیضاح سید مصطفی احمدی را برای سرپرستی شهرداری ساری انتخاب کردند و به دنبال جایگزین مناسب برای شهردار جدید این شهر هستند.

اعضای شورای شهر ساری امروز دوشنبه با حضور در صحن شورا در جلسه‌ای فوق‌العاده که به منظور برگزاری جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد، شورای شهر با ۶ رای موافق و سه رای مخالف به ادامه فعالیت جواد طالبی رای منفی دادند.

کم توجهی به توسعه فعالیت شهری،عدم اجرای طرح های عمرانی،اجرای ناقص چندین پروژه عمرانی در سطح شهر و در نهایت تاخیر طولانی مدت در پرداخت حقوق کارکنان شهری و نداشتن برنامه مدون و مناسب برای ایجاد درآمد پایدار در شهرداری از جمله دلایل اعضای موافق برکناری شهردار ساری مطرح شد.

اعضای شورای اسلامی مرکز استان مازندران در این جلسه تصریح کردند که شورای اسلامی شهر ساری تحت فشار و گلایه های زیادی از سوی افکار عمومی نسبت به عملکرد ضعیف شهردار، بوده است.

جواد طالبی۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ به عنوان سرپرست شهرداری ساری از سوی استاندار وقت مازندران منصوب شد.

طالبی از مدیران باسابقه شهرداری ساری است که در کارنامه او مسوولیت‌هایی مانند مدیرعامل و عضو هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران، رئیس اداره کنترل نظارت شهرداری ساری، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری، شهردار منطقه یک ساری و رئیس هیأت امنای مؤسسه بازیافت و مدیریت مواد زائد و جامد مازندران ثبت شده است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر