امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۱/۸/۱۸ - ۱۳:۱۶ شناسه خبر : ۱۳۶۲۳
استاندار مازندران:
تغییر نگاه اجتماعی به جامعه هدف بهزیستی الزامی است وارش نیوز- استاندار مازندران تغییر نگاه اجتماعی به جامعه هدف بهزیستی را لازم دانست و گفت: تحول در این سازمان باید متناسب با مولفه های مختلف باشد.

   سید محمود حسینی پور صبح چهارشنبه در گردهمایی علمی و تخصصی مسئولان ستادی سازمان بهزیستی کشور با اظهار اینکه سازمان بهزیستی نباید منفعل باشد، گفت: این سازمان باید همیشه در صحنه در عرصه‌های تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور باشد.

وی بهره وری را از شاخص‌های مدیریتی و از مؤلفه‌های مهم و اثرگذار بیان کرد و گفت: بهزیستی متولی اصلی سلامت اجتماعی است و به دلیل گستردگی وسیع مخاطبان آن و وظایف متعدد نیازمند تدوین نظام مسائل و تحول در مدیریت است.

وی افزود: تحول در حوزه مدیریتی بهزیستی باید معطوف به حوزه‌های مختلف و مؤلفه‌های گوناگون باشد زیرا جاعه و اقشار جامعه هدف دارای حساسیت‌های زیادی همراه است.

حسینی پور تغییر نگاه اجتماعی به جامعه هدف و بررسی مشکلات آنها به عنوان ضرورت اجتناب ناپذیر دانست و گفت: نامناسب بودن فضای شهری پدیده معلولیت را بغرنج کرده است و باید نسبت به مناسب سازی فضا اقدام کرد.

استاندار مازندران خواهان تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز برای جامعه هدف سازمان بهزیستی شد و گفت: بسیاری از جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی نیستند که باید برای عضویت و مشمولیت آنها برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از افراد حاضر در مسائل اخیر کشور جزو خانواده‌های طلاق و سرپرست خانوار بودند، گفت: همچنین استفاده از داروهای صنعتی و روانگردان بین دانش آموزان از دیگر آسیب‌ها به شمار می‌رود.

وی افزود: برای اولین بار مجموعه بهزیستی در تمام روستای استان حضور مستقیم و بدون واسطه دارد و این مسئله از برنامه‌های مهم دولت به شمار می‌رود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر