امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۱/۶/۱۶ - ۱۰:۱۱ شناسه خبر : ۱۳۱۹۵

صدور و تحویل آنی برگ گذر ویژه اربعین وارش نیوز/ رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گره کور نرسیدن گذرنامه و برگ گذر ویژه اربعین به زائران را باز کرد و اسامی مراکزی که می شود برگ گذر را در لحظه دریافت کرد را اعلام کرد.

به گزارش وارش نیوز به نقل از مهر / سردار علی ذوالقدر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا گذرنامه افرادی که صادر شده است هنوز به دستشان نرسیده است، گفت: به دلیل اینکه پلیس در کمتر از ۴ روز ۴۵۰ هزار گذرنامه چاپ و به پست تحویل داده است، متأسفانه پست نتوانسته این گذرنامه‌ها را به دست افراد برساند.

وی افزود: از ظهر روز گذشته برگ گذر ویژه به صورت آنی صادر می‌شود و همان جا به افراد داده می‌شود.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا با بیان اینکه تحویل آنی برگ گذر ویژه فقط به مسافران اربعین و افرادی که سفرشان در اولویت قرار دارد انجام می‌شود، گفت: افرادی که ساکن تهران هستند می‌توانند به ۴ مرکز گذرنامه در خیابان شهرآرا، مطهری، جنت آباد و شهرری مراجعه کند.

ذوالقدر با اشاره به وضعیت زائران دیگر استان‌ها گفت: زائران ساکن استان‌های فارس، اصفهان، خراسان، خوزستان، آذربایجان شرقی و قم هم می‌توانند به مراکز صدور گذرنامه مراجعه کنند و برگ گذر ویژه اربعین را تحویل بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی افرادی که گذرنامه برایشان صادر شده است اما به هر دلیلی به دستشان نرسیده و یا افرادی که برگ گذر ویژه برایشان صادر شده و به دستشان نرسیده است می‌توانند مجدداً به مراکز صدور گذرنامه مراجعه کنند و برگ گذر موقت را همان لحظه دریافت کنند.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فرا جا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا افرادی که تاکنون هیچ گذرنامه‌ای نداشته باشند، هم می‌توانند برگ ویژه گذر اربعین بگیرند، گفت: بله هیچ مانعی برای گرفتن این برگ ویژه وجود ندارد اما این افراد باید به پلیس +۱۰ مراجعه کنند تا اطلاعاتشان در سیستم ثبت شود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر