امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۰/۷/۲۸ - ۱۴:۲۵ شناسه خبر : ۱۱۶۵۶
مدیر باشگاه شهروند ساری:
از لیگ برتر انصراف می‌دهیم مدیر باشگاه شهروند ساری گفت: اگر تا پایان هفته پنجره نقل و انتقالات ما بسته بماند، از لیگ برتر انصراف می دهیم.

سعید نجاریان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مشکل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تیم شهروند را برخی در داخل فوتبال استان بدلیل خصومت شخصی با تیم بوجود آوردند و به همین علت اجازه جذب بازیکن جدید را نداریم.

نجاریان افزود: در حالی که در فصل گذشته بنا بر درخواست آقایان در استان، تیم بانوان را در لیگ برتر به صورت رایگان در اختیار آنها قرار دادم، ولی در پایان فصل بابت شکایت دو بازیکن آنها در کمال تعجب ما را محکوم کردند. این در حالی بود که حتی آقایان مکاتبات این تغییرات را هم قبل از آن با فدراسیون انجام داده بودند.

وی تصریح کرد: آقایان به چند بازیکن فصل گذشته بدون اطلاع باشگاه مجوز خروج از استان را دادند و این در حالی بود که در این شرایط حساس به آنها نیاز مبرم داشتیم.

مدیر باشگاه شهروند ساری با اشاره به اینکه هیچ یک از‌ وعده های مسئولان و نمایندگان به باشگاه شهروند محقق نشده و کمکی صورت نگرفته گفت: تنها هستیم و در ابتدای فصل حتی به مدیر کل ورزش ‌و جوانان جناب دکتر رنگرز که بسیار علاقمند به ایشان هستم و انصافاً فرد دلسوزی است نیز اعلام نمودم که هر کسی توان و عُرضه تیمداری را دارد بفرماید در اختیار بگیرد، ولی تا چند روز مانده باز هیچ فردی جرأت این کار را نداشته است و حتی حاضر به برگزاری یک جلسه هم نشدند و تنها دو روز مانده به مسابقات تمرینات را شروع کردیم و فقط برای اینکه سهمیه استان حفظ شود، تن به تیمداری داده ام.

وی در خصوص اینکه چرا مسابقات شهروند در سالن سید رسول حسینی برگزار نمی شود نیز توضیح داد: مدت هاست برق سالن به علت بدهی قطع است و سیستم روشنایی آن هم مشکلاتی دارد، سالهاست سالن تعمیرات اساسی نشده و تجهیزات و امکاناتش از بین رفته، این مسئله ما را مجبور کرده تا مسابقات و تمرینات خود را در سالن های دیگر برگزار کنیم که واقعاً برای تیم مشکل است.

نجاریان که به مدت بیست سال شهروند ساری را در لیگ برتر حفظ کرده است در پایان خاطرنشان کرد: وقتی از همه طرف کارشکنی می شود، همکاری و همیاری نمی کنند که هیچ، چوب لای چرخ تیم می گذارند، دیگر ادامه دادن غیر ممکن است.

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر