امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۷/۱۹ - ۱۵:۰۶ شناسه خبر : ۱۱۵۵۱
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران خبر داد
انجام بیش از ۲۵۰۰ پرواز از فرودگاه‌های مازندران مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: در نیمه اول سال جاری تعداد ۱۵ هزار و ۴۷ ۳مسافر در قالب ۲۵۶۶ پرواز از فرودگاه‌های مازندران سفر کرده‌اند.

مهندس سعدالله وطن‌خواه با اعلام این خبر اظهار کرد: در شش ماهه  اول سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته در مجموع، در آمار مسافر اعزام و پذیرش شده ۴۳ درصد و تعداد پرواز انجام شده ۴۸ درصد رشد داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه با فروکش کردن فشار کرونا اقبال مردم به مسافرت بویژه مسافرتهای هوایی افزایش یافته، افزود: علیرغم محدودیت‌های اعمال شده در قالب پروتکل‌ها و دستورالعمل های بهداشتی و محدودیت در پذیرش مسافر، آمارها از افزایش مسافرت و استقبال بیشتر مردم نسبت به سال گذشته از سفرهای هوایی نشان می دهد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران، تعداد پروازها در فرودگاه بین المللی شهدای ساری در شش ماه اول  سال را ۲۰۱۶ پرواز و میزان مسافر اعزام و پذیرش شده را در این مدت ۱۳۲ و ۶۵۸ نفر اعلام کرد که رشد ۷۸ درصد در آمار پروازها و 64 درصدی در آمار مسافر درپی داشته است.

وطن‌خواه خاطرنشان کرد: همچنین در نیمه اول سال جاری تعداد ۱۴ هزار و ۷۸۸ مسافر در قالب ۴۰۰ پرواز از فرودگاه شهدای رامسر و تعداد ۷۲۹۱ مسافر در قالب ۱۵۰۰ مسافر از فرودگاه شهدای نوشهر مسافرت کردند.

وی از راه اندازی پرواز در مسیر کیش - رامسر - کیش از اواخر شهریور و کیش - نوشهر - کیش از نیمه دوم مهرماه خبر داد و اظهار کرد: بر اساس پیگیری های مسئولین استانی و درخواست از جانب مردم و متولیان گردشگری استان، پروازها در مسیر کیش برنامه ریزی شده و در صورت استقبال وتقاضای مردم،افزایش خواهد داشت. 

در حال حاضر از فرودگاههای استان بعنوان دروازه های هوایی استان هرهفته پرواز در مسیر های مختلف ازجمله تهران - مشهد - اصفهان - تبریز - بندرعباس - شیراز  - اهواز - کیش  و عسلویه دایر است.

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر