امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۷/۱۸ - ۰۸:۰۲ شناسه خبر : ۱۱۵۲۴
در دومین روز هفته ملی کودک؛
آسمان نمای بادی کانون پرورش فکری مازندران گشایش یافت در دومین روز هفته ملی کودک؛ آسمان نمای بادی کانون پرورش فکری مازندران ویژه کودکان ونوجوانان مازندرانی گشایش یافت.

هم‌زمان با دومین روز از هفته ملی کودک، آسمان‌نمای بادی و سیار کانون مازندران با حضور مسئولان استانی و شهری در بوستان ولایت ساری گشایش یافت.

مدیرکل کانون مازندران در این آیین که با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران، رییس پلیس پیشگیری مازندران،  اعضای شورای اسلامی شهر ساری، رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری و کودکان ونوجوانان و خانواده‌ها برگزار شد گفت: آسمان نمای بادی و سیار این کانون در راستای فعالیت نجوم به ارایه خدمات علمی و فرهنگی ویژه کودکان ونوجوانان سراسر استان، بویژه در محله‌های کم‌برخوردار می پردازد. 

محمدعلی یزدان شناس اظهار کرد: این آسمان نما با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۵میلیون تومان از محل بودجه استانی ویژه آسیب‌های اجتماعی تامین شده است و در اندازه چهارمتر و ارتفاع دو ونیم متر مربع، ظرفیت پذیرش  ۲۰ کودک را دارا می باشد که با حضور یک کارشناس تخصصی علم نجوم به رایه خدمات می‌پردازد. 

علی رجبی، مدیر کل امور اجتماعی استانداری مازندران نیز با ابراز خرسندی از آغاز به کار این پروژه، بر توسعه ارایه خدمات این مجموعه تاکید کرد و نقش آن را در ایجاد نشاط اجتماعی به ویژه برای کودکان مناطق کم برخوردار مهم عنوان دانست.   

اعضای شورای اسلامی شهر ساری و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری هم بر تقویت تعامل کانون و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری تاکید داشتند. 

در این برنامه بچه‌ها و خانواده ها  با حضور در آسمان نمای بادی با ارایه توضیحات کارشناسی و پخش فیلم با علم نجوم از قبیل، ستاره‌ها، سیاره‌ها، کهکشان و اجرام آسمانی آشنا شدند.   

برگزاری کارگاه‌های معرفی کتاب‌های مفید برای کودکان ونوجوانان، کارگاه نقاشی، کاردستی از دیگر فعالیت‌های جنبی این آیین بود.

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر