امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۰/۷/۱۵ - ۰۹:۳۴ شناسه خبر : ۱۱۵۰۱

معضل عدم ورود آرد از اردبیل به آستارا ​سرپرست فرمانداری بندر مرزی آستارا هم گفت: مصوبه ممنوعیت ورود آرد از استان اردبیل به یک معضل تبدیل شده و لغو این مصوبه از الزامات است.

به گزارش وارش، سید سعید میرقربانی، در جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان شهرستان مرزی بندر آستارا در سالن اجلاس فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: در راستای حفظ و صیانت از حقوق مصرف کننده، تصمیمات ستاد تنظیم بازار بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: الزام در تشدید بازرسی ها، مقابله با گران فروشی و احتکار از مهمترین وظایف است که باید مدنظر قرار گیرد.

میرقربانی با بیان اینکه نباید هیچ کالایی گران‌تر از نرخ مصوب به دست مصرف کنندگان برسد، بیان کرد: نظارت بیشتر بر توزیع آرد و توجه به تامین نیاز همه مناطق از دیگر وظایف است.

وی با اذعان اینکه با توجه به گردشگرپذیر بودن منطقه، نباید برای تهیه آرد شهرستان دچار کمبود باشیم، تصریح کرد: مصوبه ممنوعیت ورود آرد از استان مجاور به یک دغدغه تبدیل شده است و لغو این مصوبه برای آستارا با توجه به دوری از مرکز استان به یک نیاز تبدیل شده است.

سرپرست فرمانداری آستارا ادامه داد: عدم رعایت ساعت کار با برنامه، تعطیلی‌های خودسرانه، کم فروشی و گران فروشی نانوایی‌ها از تخلفاتی است که در شهرستان مشاهده و یا گزارش می‌شود.

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر