امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۸
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۰/۶/۱ - ۱۲:۲۸ شناسه خبر : ۱۱۳۸۸
فرماندار رامسر انتقاد کرد؛
بی توجهی نسبت به احیای باغ ملی ۳۳ هکتاری رامسر رامسر-وارش نیوز/ فرماندار رامسر از بی توجهی متولیان امر برای احیای باغ ملی ۳۳ هکتاری انتقاد کرد.

محمد آزاد پیش ازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران، از بی توجهی متولیان باغ ۳۳ هکتاری برای احیای آن انتقاد کرد و گفت: اگر شهرداری اعلام کند توان احیای باغ ۳۳ هکتاری را ندارم خودم آغاز به کار می‌کنم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر تصریح کرد: بیش از ۲۰ پروژه در هفته دولت با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان بهره برداری و افتتاح می‌شود.

وی درباره احداث دستگاه پردازش زباله در سایت کلاکولی گفت: زباله یکی از معضلات اساسی شهرستان رامسر است و مکانی که زباله ریخته شده سبب تخریب محیط زیست می‌شود و یکی از اقدامات در این حوزه در مدیریت پسماند با جدا کردن زباله‌های خشک و تر از یکدیگر است.

آزاد افزود: فرودگاه شهدای رامسر به عنوان زیر ساخت و کار زیر بنایی مهم در غرب استان مازندران بوده اما ارتقای پروازها به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و طرح جامع توسعه فرودگاه شهدای رامسر با اخذ مجوز مرز هوایی برای برقراری پروازهای خارجی عملیاتی شد.

فرماندار رامسر درباره روند احیای باغ ۳۳ هکتاری گفت: برای احیای باغ مصوبه شورای برنامه ریزی گرفته شد و از بی توجهی به باغ ۳۳ هکتاری توسط متولیان باغ بشدت منتقد هستم و اگر شهرداری اعلام کند توان احیای باغ ۳۳ هکتاری را ندارم خودم آغاز می‌کنم./ مهر

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر