امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۰/۵/۳۰ - ۱۶:۳۳ شناسه خبر : ۱۱۳۳۷
عضو هیئت رئیسه مجلس:
دفاع رئیس‌جمهور از کابینه منطقی و معقول بود ساری-وارش نیوز/ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی دفاع رئیس جمهور از کابینه پیشنهادی را منطقی، معقول و مبتنی بر قواعد شناخته شده حکمرانی ارزیابی کرد.

علی کریمی فیروزجایی گفت: سخنان رئیس‌جمهور در صحن علنی مجلس در دفاع از کابینه پیشنهادی اقناعی و اساسی بود.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به نگاه انتقادی برخی از نمایندگان مجلس به تنی چند از وزیران پیشنهادی افزود: نگاه نمایندگان عمدتاً در این زمینه غیر سیاسی و از سر دلسوزی و خیرخواهی است.

عضو خانه ملت ادامه داد: چارچوب همکاریهای مجلس با دولت مبتنی بر قانونگرایی و اصول حکمرانی است.

نماینده مردم بابل گفت: توانمندی، تعهد، کارآمدی و برخورداری از روحیه جهادی و انقلابی شاخص‌های کلی نمایندگان در دادن رأی اعتماد به کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران خاطر نشان کرد: در مجموع رئیس جمهور با توجه به شاخص‌های ترسیمی در معرفی وزیران به مجلس نمره قبولی گرفت.

کریمی فیروزجایی در مورد روند بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی در صحن علنی مجلس یاد آور شد: با توجه به روند کنونی مجلس که در دوشیفت کاری فعال هست، کار بررسی صلاحیت کابینه دولت سیزدهم ۴ روز زمان می‌برد.

این مسئول پارلمانی تصریح کرد: عدم رأی آوری دو یا سه عضو کابینه به معنای سردی روابط مجلس با دولت نیست بلکه مبنای نمایندگان مسائل تخصصی و حرفه‌ای است.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مجلس یازدهم در همگرایی با دولت جدید برای حل مشکلات و چالش‌های پیش رو بیشترین هماهنگی و تعامل را خواهد داشت.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر