امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۹
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۰/۵/۲۶ - ۰۸:۰۵ شناسه خبر : ۱۱۲۹۲
دبیر هیأت والیبال گلستان خبرداد:
۸ تیم گلستان در لیگ های کشوری/ بیش از ۵۰ کانون والیبال داریم گرگان-وارش نیوز/ دبیر هیأت والیبال گلستان گفت: هشت تیم در بخش زنان و مردان در رقابت‌های دسته یک و لیگ برتر کشور به مصاف رقبای خود می روند.

پرویز فرخی اظهارکرد: هشت تیم در بخش زنان و مردان در سطح رقابت‌های دسته یک و لیگ برتر کشور به مصاف رقبای خود می‌روند.

دبیر هیأت والیبال گلستان افزود: تیم‌های پاس گرگان و شهرداری گنبدکاووس نمایندگان استان در لیگ برتر والیبال در سال جاری خواهند بود.

وی ادامه داد: یک تیم از بانوان گرگانی هم در رقابت‌های دسته اول والیبال کشور حضور خواهد داشت.

فرخی گفت: شهرداری آزادشهر در رده (الف) رقابت‌های دسته اول کشور و تیم‌های هیأت والیبال شهر گرگان، میدان آق قلا، آموزش پرورش گنبد، نمایندگی ایران خودرو کلاله در رده (ب) مسابقات دسته اول حضور دارند

دبیر هیأت والیبال گلستان بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ کانون آموزش والیبال در استان فعالیت دارند و تعداد والیبالیست‌های زن و مرد استان در رده‌های سنی مختلف بیش از سه هزار نفر برآورد می‌شود.

گفتنی است تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌ها است در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد، امسال برای چهارمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

تیم پاس گلستان هم در سال گذشته در همه ۲۰ مسابقه مرحله گروهی و نیمه نهایی لیگ دسته اول والیبال کشور مقابل حریفان به پیروزی رسید و بدون شکست راهی لیگ برتر شد.

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر