امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۴/۲۴ - ۲۰:۲۴ شناسه خبر : ۱۱۱۸۶
یاداشت:
خبرنگاران منتقد دولت جایی در محمودآباد ندارند برای چندمین دفعه در شهرستان محمودآباد شاهد حضور مقامات ارشد کشوری و استانی برای بازدید با افتتاحیه پروژه‌هایی بودیم که متاسفانه از خبرنگاران منتقد دولت برای پوشش این مراسم دعوت نشده است.

عصر روز چهارشنبه ۲۳ تیرماه دکتر قاسم جان‌بابایی معاون وزیر بهداشت برای افتتاح بخش دیالیز بیمارستان شهدای محمودآباد وارد شهرستان شده و با حضور مسؤولان شهرستانی و نماینده مجلس این ساختمان را که کمبودش طی همه این سال‌ها در محمودآباد احساس می‌شد را در غیاب خبرنگاران منتقد دولت و با حضور خبرنگاران رسانه‌های دولتی، افتتاح کردند.

جناب آقای طالبی فرماندار محترم آیا همنشینی و هم‌صحبتی با ریاست شورای شهر و عضو مجمع خیران که طی همه دوره مدیریتش به رسانه‌ها پاسخگو نبوده و شهر را در وضعیت رکود و رخوت قرار داده بر شما تاثیر کرده که از حضور خبرنگاران و رسانه‌های منتقد دولت در این مراسم سرباز زده و با خبرنگاران رسانه‌های دولتی این پروژه بسیار حیاتی و مهم برای مردم محمودآباد را به بهره‌برداری رساندید؟

جناب آقای فرزانه نماینده محترم مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تا به امروز ۴۱۳ روز از حضور شما در مجلس می‌گذرد اما دریغ از یک نشست و جلسه با خبرنگاران شهرستان برای اعلام کارهای انجام یافته در شهرستان و عدم پیگیری شما از نبود همه خبرنگاران در این مراسم که برای بیماران دیالیزی شهرستان حکم کیمیا را داشته و از رنج سفر به بیمارستان‌های شهرهای اطراف جلوگیری کرده و این حتما باید به اطلاع همگان می‌رسید و این ضعف از ناحیه هر فرد یا افرادی بوده نیاز به پیگیری ویژه داشته و ما اهالی رسانه خواستار تعامل بیشتر با شما نماینده ولایی و مردمی هستیم تا با کمک همه گره‌ای از مشکلات شهرستان گشوده شود.

جناب فرزانه محمودآباد جایی برای کارآموزی و آموزش مدیران دستگاه‌های مختلف نیست و مردم این شهرستان پس از ۴۲ سال از انقلاب دیگر توان آزمون و خطا ندارند نمونه این سخنان تغییر سه فرماندار طی سه سال اخیر و عقب ماندن این شهرستان از شهرهای همجوار بوده به‌عنوان نمونه در شهرستان نور که حوزه انتخابیه شما هم هست دکتر شادمان طی چند سال اخیر با قدرت دارد کار می‌کند و پروژه‌های این شهرستان را به سرانجام می‌رساند ولی در محمودآباد محل یادگرفتن افراد مختلف شده و تا بیایند کار یادبگیرند و به نقاط ضعف و قوت شهرستان آشنا شده به شهر دیگری رفته و باز با فرد جدید نقطه سر خط،و با این همه جابه‌جایی مدیران تاثیر گذار دودش به چشم شهروندان ما می‌رود که خواهان پیگیری ویژه شما هستند.

برای جبران این همه عقب‌ماندگی شهرستان نیاز به مدیران جهادی و کاربلد و عاشق هستیم و اصلا مال کدام شهر هستند برای ما ملاک نیست بلکه تعهد و تخصص آنها برای مردم مهم است.

از مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان هم که در این بی‌توجهی و عدم اطلاع‌رسانی به رسانه‌ها سکوت کرده گلایه داریم و جا دارد از مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان هم که تحصیلات آکادمیک رسانه و روابط عمومی دارد این همه بی‌مهری به برخی رسانه‌ها جای تعجب دارد.

در پایان باید یادآور شوم که همه افرادی که به‌عنوان مدیر از آنها انتقاد می‌کنید از نظر شخص حقیقی بسیار محترم بوده و ما از شخصیت حقوقی و جایگاهی که هستند و باید پاسخگوی رسانه‌ها به‌عنوان رکن چهارم دموکراسی باشند،گله‌مند هستیم و باید گفت کشتی به گل نشسته این شهر نیاز به یک عزم ملی در تمامی زمینه‌ها دارد تا بتواند خودش را به اندازه سایر شهرهای اطراف بالا بکشد تا شهروندانش از این همه کمبود و کاستی‌ها ننالند و حسرت نداشته‌های شهر خود را نخورند.

به امید روزی که شهرستان محمودآباد به‌عنوان اولین شهر ساحلی نزدیک به پایتخت با همت و تلاش مدیران و مردمش به آنچه که شایسته آن است، دست یابد./فارس

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر