امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۰/۴/۲۲ - ۰۸:۱۲ شناسه خبر : ۱۱۱۶۱

درخشش دوچرخه سواران مازندرانی در المپیک ترکیه بهشهر-وارش نیوز/ دبیر هیئت دوچرخه سواری مازندران با اشاره به اعزام تیم دوچرخه سواری استان به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران از درخشش آنان در رقابت‌های بین المللی تور دوچرخه سواری ترکیه خبر داد.

عبدالمطلب کریمی  افزود: مسابقات بین‌المللی ترکیه در شهر کایسری با حضور بیش از ۱۹ کشور معتبر خارجی و با حضور برترین دوچرخه‌سواران کشورهای مختلف برگزار شد و تیم مازندران با ۵ رکاب زن به عنوان نماینده ایران در این مسابقات حضور یافت.

وی افزود: مسابقات دوچرخه سواری بین‌المللی تریکه در دو مرحله در قالب تور کایسری ترکیه استقامت جاده در بخش آقایان برگزار شد و ۵ رکاب زن از استان مازندران به عنوان نمایندگان ایران در رقابت‌های بین‌المللی حضور داشتند که در پایان مسابقات رده ۱_۲، نفرات برتر مسابقات نفرات اول از کشور آمریکا، نفر دوم از کشور مغولستان، نفر سوم از کشور آمریکا، نفر چهارم از کشور اوکراین ومحمد گنج خانلو نفر پنجم از ایران مازندران و سعید صفر زاده ۱۶ از ایران مازندران برنده مسابقات شدند.

دبیر هیئت دوچرخه سواری استان مازندران اظهار کرد: در مرحله بعدی این دوره از مسابقات در تور کایسری "سعید صفر زاده" مقام چهارماین مسابقات را از آن خود کرد و دیگر دوچرخه سواران مازندران به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران هم به خط پایان رسیدند.

وی با اشاره به اعزام تیم استان برای مسابقات بین المللی دوچرخه سواری ترکیه یادآور شد: این تیم با پنج دوچرخه سوار که از برترین‌های این رشته ورزشی هستند به توربین المللی دوچرخه سواری ترکیه در شهر کایسری اعزام شدند. کریمی افزود: تیم دوچرخه سواری مازندران با ترکیب "مرتضی رضوانی، محمد گنج خانلو، میثم رضایی، حسین محمدی‌ها و سعید صفرزاده " با هدایت " محمد جبرائیلی" و محمود محمدی به عنوان مربی و " عبدالمطلب کریمی سرپرست تیم نخستین بار در رویداد برون مرزی شرکت کردند.

دبیر هیئت دوچرخه سواری مازندران، با اشاره به اینکه در این مسابقات بیش از ۱۹ کشور معتبر خارجی با بهترین دوچرخه سواران خود حضور داشتند، گفت: در میان اسامی دوچرخه سواران شرکت کننده شاهد حضور بسیاری از دوچرخه سوارانی از سراسر جهان که دارای سهمیه المپیک بوده و همچنین چندی قبل نیز درمسابقات تورفرانسه و حضور داشتند، بودیم.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر