امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۰/۴/۲۱ - ۱۲:۱۰ شناسه خبر : ۱۱۱۵۱
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد
برنامه تلویزیونی سکوی افتخار؛ حامی ورزشکاران مازندرانی در المپیک مازندران - وارش نیوز/ مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت:برنامه تلویزیونی سکوی افتخار حامی ورزشکاران مازندرانی در المپیک است.

حسن رنگرز در جلسه برنامه ریزی پخش برنامه تلویزیونی تخصصی کشتی "سکوی افتخار " کبا اشاره به اینکه ۱۰ ورزشکار مازندرانی در کاروان المپیک حضور دارند، اظهار کرد: ۶ ورزشکار المپیکی مازندران از رشته‌ کشتی بوده و عباس حاج کناری به عنوان مربی در کاروان حضور دارد.
وی افزود: برنامه تلویزیونی اختصاصی، از مطالبه جدی ورزش دوستان استان بود و در این راستا از شبکه تبرستان بابت اجرایی شدن برنامه سکوی افتخار قدردانی می‌کنم.
در ادامه عسکری محمدیان رئیس هیأت کشتی استان مازندران نیز خاطر نشان کرد: در یکسال اخیر ورزش در وضعیت سختی قرار داشت و همچنان ادامه دارد؛ اما توانستیم با تمام ناملایمات همه مسابقات را برگزار کردیم و هرجا لازم بود تیم اعزام کردیم.
وی ادامه داد: خانواده ها در سخت ترین شرایط اقتصادی فرزندان خود را در ورزش کشتی حمایت می‌کنند که نیاز است مسئولان به اندازه کافی به این موضوع توجه کنند.
رئیس هیأت کشتی استان مازندران تاکید کرد: بار سنگین ورزش این کشور را در جهان کشتی بر دوش می‌کشد و باید به این ورزش توجه لازم صورت بگیرد.
در ادامه جعفری نایب رئیس هیات کشتی مازندران نیز در این دیدار گفت: برنامه سکوی افتخار می تواند از این کمی ورزش کشتی جلوگیری کند.
وی افزود: کشتی یک فرهنگ است که می تواند تاثیر خود را در جامعه در حوزه های مختلف داشته باشد.
در ادامه این جلسه هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای شبکه تبرستان نیز با اشاره به اینکه برای سه حوزه ورزش، امنیت و سلامت اهمیت زیادی قائل هستم، اظهار کرد: ورزشکاران رسانه ملی را خانه خود بدانند و در این راستا همه توان و امکانات رسانه ملی در اختیار ورزش است.
وی افزود: انگیزه دست اندرکاران ورزش استان قابل ستایش است‌ چون از جنس ورزش هستند و هر موضوعی که به حوزه ورزش مرتبط باشد، رسانه ملی یار دست اندرکاران این حوزه خواهد بود.
مدیر کل صدا و سیمای شبکه تبرستان گفت: مازندران پایتخت کشتی کشور و حتی ایران است و باید با بهترین کیفیت برنامه سکوی افتخار اجرایی شود.
ابراهیمی افزود: با برنامه سکوی افتخار می‌تواند کشتی این استان را در شبکه های مختلف سراسری پخش کرد.
وی گفت: عسکری محمدیان یک سرمایه برای ورزش کشور و افتخار استان مازندران است؛ کشتی گیران، پرچم ایران را در دنیا افراشته نگه داشته اند و هر روز بهتر هم می‌شود.

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر