امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱
رییس جامعه جراحان ایران عنوان کرد؛
گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
رییس جامعه جراحان ایران، با ابراز تاسف از اینکه مشوق‌ها برای گرایش به رشته‌های پزشکی در حال رنگ باختن است، بر اهمیت رشته جراحی تأکید کرد.
۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۳:۲۷
محققان می گویند؛
جایگزینی گوشت گاو با ماهی می تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند
تحقیقات جدید نشان می دهد که مصرف بیشتر غذاهای دریایی مانند ساردین به جای گوشت قرمز می تواند به پیشگیری از بسیاری از بیماری ها منجر شود.
۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۵۱
نمایش توانمندی ایران در تولید مواد دارویی
شرکت های دارویی برای اینکه محصول نهایی را تولید کنند، به صنعت ماده موثره وابسته اند و این وابستگی در برخی کشورها به سمت خودکفایی در حال حرکت است و ایران هم یکی از همین کشورها است.
۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۴:۵۸
تعهد شرکت پشتیبانی امور دام به تامین گوشت بازار داخل
شرکت پشتیبانی امور دام متعهد به حمایت از جامعه بهره‌برداران دام وطیور بوده و سیاست جدید شرکت ادامه روند ۶ماه گذشته از جمله فروش نهاده مدت‌دار، تولید قراردادی با زنجیره‌ها و ایجاد آرامش است.
۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۶:۱۳
هشدار سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی درباره قیمت کالاهای اساسی
سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی کشاورزی به وزیر کشاورزی نامه هشداری زد.
۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۲۲
هشدار سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی درباره قیمت کالاهای اساسی
سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی کشاورزی به وزیر کشاورزی نامه هشداری زد.
۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۱۶
اعلام جزییات اجرای طرح ترافیک نوروزی در راه‌های مازندران
رییس پلیس راه مازندران از اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی ویژه نوروز تا روز چهارشنبه ۱۵ فروردین آینده در راه‌های استان خبر داد.
۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۱
پیش‌بینی بازار مسکن در سال ۱۴۰۳؛ آرام و متعادل به یک شرط
نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک ضمن پیش‌بینی بازار مسکن کشور در سال آینده، گفت: میانگین درآمد مشاوران املاک حدود ۱۵ میلیون تومان در ماه است.
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۲
پای کتاب به مراکز گردشگری مازنــدران باز شد
برای نخستین بار مراکز اقامتی و گردشگری مازندران از سوی دوستداران کتاب مجهز به کتابخانه و کتاب‌های غنی فرهنگی و گردشگری استان شده است.
۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۵
نتایج اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای فاقد بیمه
معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: از آغاز اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث نفت گازسوز تاکنون، ۵۶ هزار خودروی فاقد بیمه شناسایی شد که از بین آنها ۳۲ هزار خودرو اقدام به دریافت بیمه‌نامه‌ کردند اما ۲۴ هزار خودرو همچنان در لیست خاکستری هستند که در صورت مراجعه جهت دریافت بیمه نامه از لیست خارج خواهند شد
۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۸