امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹
بلاگری به هر قیمتی؟!
وارش نیوز/ این روزها بسیاری از افراد، حتی در خانواده و اطرافیان ما درگیر به اشتراک گذاشتن روزمرگی های خود شده اند که امروزه به یک شغل پردرآمد تبدیل شد. اما سوال اینجاست به اشتراک گذاشتن زندگی خصوصی به چه قیمتی؟!
۱۴۰۲/۷/۱۶ - ۱۰:۰۹
چطور مانع کندی سرعت گوشی اندرویدی شویم؟
علت کندی اندروید می‌تواند به دلایل نرم افزاری یا سخت افزاری یا ترکیبی از هر دو باشد اما در هر صورت، راه‌کارهایی برای بهبود سرعت آن وجود دارد.
۱۴۰۲/۶/۱۲ - ۲۳:۳۱
کاهش استرس چه روش‌هایی دارد؟
استرس و خجالت در جمع قرار گرفتن برای بسیاری از افراد رایج است اما شما می‌توانید با تمرین‌های مناسب و ایجاد تغییرات کوچک در رفتارتان این مشکل را کاهش دهید.
۱۴۰۲/۶/۱ - ۱۴:۲۶
سایه چتر امنیت پلیس بر عزاداران حسینی/ نیازمند حذف فاصله‌ها بین مردم و پلیس هستیم
پلیس با تبعیت از فرهنگ علوی و فرهنگ عاشورایی توانسته است حمایت مردم را در پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی به خود جلب و فرآیند جامعه پذیری آنها را طوری هدایت کند که برای رفتار قانونمند و مطابق ارزش ها و هنجارهای بی نیاز از حضور پلیس باشند.
۱۴۰۲/۵/۵ - ۰۲:۰۰
چطور از سیگاری شدن نوجوانمان پیشگیری کنیم؟
وارش نیوز/ به گفته یک روان‌درمانگر نوجوان، بخشی از گرایش نوجوانان به سیگار مربوط به طرحواره‌های ناسازگاری می‌شود که در دوران کودکی مثل یک تله در مغز کودک هک شده است.
۱۴۰۲/۴/۴ - ۱۱:۴۱
رفتاری که باید از موفق‌ها یاد بگیریم
وارش نیوز/ برای رسیدن به موفقیت و حفظ آن، یک سری اصول وجود دارند که توسط افراد موفق رعایت می‌شوند و اگر شما نیز تصمیم به موفقیت دارید، باید این رفتارها را رعایت کنید.
۱۴۰۲/۳/۲۲ - ۱۵:۰۱
چرا نسل جدید ازدواج را اولویت نمی‌داند؟
وارش نیوز/ به گفته یک روانشناس اجتماعی، نسل امروز به واسطه رفاه نسبی در خانواده‌ها خیلی با مفهوم سختی، دشواری و نداری مواجه نیستند و مهیای زندگی مشترکی که تلفیقی از تلخی‌ها و شیرینی‌هاست نگشته‌اند.
۱۴۰۲/۳/۱۰ - ۱۱:۳۳
انتشار عکس کودکان در فضای مجازی توسط والدین کار درستی است؟
خطر در کمین کودکان مجازی
وارش نیوز/ خیلی از پدرها و مادرها تصور می‌کنند که با انتشار در لحظه آن عکس یا ویدیو کودکشان فراموش می‌شود یا با حذفشان از صفحات مجازی دیگر کسی به آن دسترسی ندارد ولی این موضوع مهم را فراموش می‌کنند که با دریافت هزاران لایک و کامنت محتوای فیلم و عکس کودکشان در همه صفحات هست یا حتی می‌تواند روی هارد دیسک شخص دیگری قرار گیرد که امکان حذف آن وجود نداشته باشد.
۱۴۰۲/۳/۹ - ۱۴:۵۰
چه بازی‌هایی برای کودکان بیش‌فعال مفید است؟
وارش نیوز/کودکان بیش‌فعال منبع انرژی فوق‌العاده‌ای هستند که این انرژی گاهی با بازی، قابل‌کنترل و بهبود است
۱۴۰۲/۳/۶ - ۱۲:۱۳
چگونه از شر سردردهای میگرنی خلاص شویم؟
وارش نیوز/ میگرن، یک سردرد معمولی نیست. این سردرد مستقیماً بر مغز تأثیر می‌گذارد و به همین دلیل بسیار شدید و آزاردهنده است. علائم سردردهای میگرنی معمولاً آن‌قدر شدید است که گاهی کار کردن، رانندگی و حتی صحبت کردن ر ا مختل و غیرقابل‌تحمل می‌کند اما تحقیقات نشان داده که علاوه بر دارودرمانی، راه‌های مؤثر دیگری برای کاهش دردهای میگرنی وجود دارد.
۱۴۰۲/۳/۴ - ۱۱:۴۰