کدخبر : 9342
تاریخ مخابره :    ۱۳۹۹/۹/۶ - ۱۲:۲۰

برگشت ۱۶ هزار خودرو از مبادی ورودی به شهرهای مازندران
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت های تردد کرونایی و برگشت ۱۶ هزار خودرو از مبادی ورودی به شهرهای استان خبر داد .

سرهنگ نعمت الله آزادی  گفت: در این برهه حساس که جامعه با افزایش روزانه موارد ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا مواجه است، پلیس با اجرای طرح های عملیاتی در کنار کادر درمانی و سایر دستگاه های اجرایی گام های موثری را در پیشگیری از شیوع این بیماری برداشته است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: به منظور اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا ضمن اجرای اقدامات فرهنگی و ارائه هشدارهای مناسب در این رابطه، طرح های گسترده ای در دستور کار پلیس قرار گرفته است .

سرهنگ آزادی با قدردانی از همراهی، مسئولیت پذیری و مشارکت همگانی مردم در اجرای تصمیم مسئولان امر برای تسریع در قطع زنجیره انتقال و ریشه کنی این ویروس، تصریح کرد: در این طرح شاهد انسجام و هم افزایی دستگاه ها و نهادهای مسئول با پلیس نیز بوده ایم.

آزادی با اشاره به اجرای مطلوب این طرح در استان، اظهار داشت: در کنار برنامه های اجرایی و نظارت بر واحدهای صنفی از سوی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی، روزانه 57 تیم در ورودی و خروجی شهرستان های استان مستقر و بر روند اجرای محدودیت ها نظارت دارند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از برخورد قاطعانه پلیس با متخلفان در اجرای این طرح خبر داد و گفت: از ابتدای شروع این طرح 500 هزار واحد صنفی استان بازدید شد که به 948واحد صنفی تذکر داده شد و 40 واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

وی با شاره به محدودیت های تردد در استان مازندران، گفت: از ابتدای شروع طرح تاکنون از ورود 16 هزار خودرو به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی جلوگیری شد و بیش از 2 هزار خودرو به دلیل تخلف از مقررات ایجاد شده اعمال قانون شدند.

سرهنگ آزادی از اجرای طرح محدودیت تردد شبانه در استان خبر داد و اظهار داشت: در این ارتباط 764 خودرو نیز به دلیل تردد های غیر مجاز اعمال قانون شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری آحاد مردم و هم استانی های عزیز با پلیس از آنان خواست: با احترام به تصمیم مسئولان در اعمال محدودیت‌های کرونایی برای حفظ سلامت خود و سایر شهروندان نسبت به افراد قانون گریز بی تفاوت نباشند و در صورت مشاهده‌ هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.