کدخبر : 9685
تاریخ مخابره :    ۱۳۹۹/۱۲/۶ - ۱۱:۲۳
با برگزاری دو نشست مشترک انجام شد:
انعقاد تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه مازندران و اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران
وارش نیوز/ در راستای مسئولیت اجتماعی دانشگاه و تعامل هر چه بیشتر میان مراکز علمی و دستگاه‌های اجرایی، نشست‌های مشترک دانشگاه مازندران و اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران در روزهای دوشنبه ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۹ در محل اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در ساری و در روز یکشنبه سوم اسفندماه ۱۳۹۹ در دفتر ریاست دانشگاه مازندران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران به نقل از بنیاد خیرین دانشگاه، بر اساس این گزارش، در این نشست‌ها که دکتر نوذری رییس دانشگاه و حجت‌الاسلام والمسلمین عالیشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و معاونان دو سازمان حضور داشتند، ضمن ارایه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های دو دستگاه، راهکارهای همکاری مشترک بین دانشگاه مازندران و اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و عمرانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

       در همین راستا مقرر گردید از ظرفیت‌های دانشگاه مادر و نماد آموزش عالی استان و نخبگان دانشگاهی در راستای برنامه‌های خدمت به محرومان در اشکال مختلف مورد استفاده قرار گیرد. متقابلا اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در احداث خوابگاه برای دانشجویان نیازمند و نیز حمایت از این دسته از دانشجویان، یاریگر دانشگاه مازندران باشد.   

       یادآور می‌شود: در پایان این نشست، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دو دستگاه منعقد گردید.