کدخبر : 7459
تاریخ مخابره :    ۱۳۹۹/۴/۱۴ - ۱۸:۰۲
نماینده مردم شهرستان‌های محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی:
خلاقیت دانش‌آموزان را باید به سمت مهارت‌آموزی سوق دهیم
وارش نیوز/ نماینده مردم شهرستان‌های محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقاء خلاقیت دانش‌آموزان باید با الگوسازی شخصیت آن‌ها و هدایت به سمت مهارت‌آموزی صورت پذیرد.

به گزارش وارش نیوز/  سعید فرزانه ظهر امروز در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش محمودآباد با بیان اینکه نیروی انسانی برای یک کشور سرمایه محسوب می‌شود، اظهار کرد: وجود نیروی انسانی باعث پیشرفت در دنیای تکنولوژی، مدیریت درست، افزایش منابع مادی و طراحی پایه‌های درست زیر ساخت‌ها در کشور خواهد شد.
وی تصریح کرد: مدارس شهرستان‌ها داری ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیاد و دانش‌آموزان توانمندی است که در عرصه‌های مختلف کشور در حال فعالیت هستند.
نماینده مردم شهرستان‌های محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی گفت: معرفی دانش‌آموزان و مدارس نمونه شهرستانی باعث بالا بردن اعتماد به نفس و تقویت روحیه خواهد شد.
فرزانه خاطرنشان کرد: شناسایی نخبگان مازندران و شهرهای استان می‌تواند باعث ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان و ارتقاء این افراد باشد.
وی افزود: محیط آموزشی ما باید محیط آموزشی درست و بدور از حاشیه و علاقمندی به نظام باشد تا دانش‌آموزان در محیطی امن به تحصیل بپردازند چراکه آینده‌سازان کشور خواهند بود.
نماینده مردم شهرستان‌های محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید بین آموزش و اشتغال رابطه‌ای درست ایجاد شود، یادآور شد: تحقیقات درست و با برنامه‌‌ریزی شده‌ای در حوزه آموزش باید انجام شود تا دانش‌آموزان را به سمت دانش‌آموزی و مهارت آن سوق دهیم.