کدخبر : 4346
تاریخ مخابره :    ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۰
رییس کمیته امداد بندپی بابل خبر داد
پرداخت بیش از ۶ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان منطقه بندپی بابل
رییس کمیته امداد بندپی بابل از پرداخت ۶ میلیارد و ۶۰۲ میلیون تومان وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد در این منطقه طی ۹ ماهه امسال خبر داد.

وارش نیوز؛ فرضعلی خلیلی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این تسهیلات به ۱۷۶ نفر از مددجویان، فرزندان و دامادهای مددجوی تحت حمایت این نهاد از محل صندوق اشتغال نیازمندان پرداخت شده است، اظهار کرد: این  وام خود کفایی به مشاغل از نوع خدماتی و  نیز دامپروری پرداخت شده و شناسایی نیازهای منطقه در حوزه تولید و خدمات در راستای ایجاد اشتغال از اهمّ وظایف این حوزه است.

وی تصریح کرد: برای پایدار سازی طرح‌های اشتغال در  ۹ ماهه سال جاری برای  ۳۰۰ نفر از مجریان طرح اشتغال و متقاضی تسهیلات اشتغال کلاس آموزشی در زمینه بهداشت دام و آشنایی با بیماری‌های دام با همکاری جهاد کشاورزی بندپی برگزار شد.

رییس کمیته امداد بندپی بابل خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی کمک به بالا بردن سطح آگاهی مجریان طرح‌های اشتغال در خصوص طرح و پایداری سازی طرح‌ها بوده است.

خلیلی گفت: همچنین برای  ۲۵ نفر از مددجویان تحت حمایت کلاس مهارت آموزی در زمینه خیاطی، کامپیوتر و عکاسی با عقد قرار داد با آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای برگزار شد.

وی یادآور شد: کمیته امداد بندپی به مددجویان تحت حمایت در این منطقه خدمات مختلف در بخش‌های فرهنگی، درمانی، عمرانی و اشتغال ارائه می‌دهد.