کدخبر : 4071
تاریخ مخابره :    ۱۳۹۸/۸/۲۳ - ۱۳:۵۹

بازدید مسئولین استانی از روند آماده سازی نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات
​بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ‌فرماندار ساری از روند آماده سازی نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات مازندران

وارش نیوز: ظهر امروز حسین حسن نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، عباس زارع مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و عباسعلی رضایی فرمانداری ساری در بازدید از محل برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات مازندران ، از روند تجهیز و ساخت غرفه ها و فضاسازی محیطی آن ابراز رضایت کردند.

عباس زارع در این بازدید گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کتاب از تاریخ ۲۶ آبان تا اول آذرماه امسال از ساعت ۱۴ تا ۲۰ عصر در این محل برگزار خواهد شد که خوشبختانه تاکنون ۱۸۰ غرفه برای ناشران ملی و بین المللی تدارک دیده شده و ۲۰ غرفه برای ناشران استانی.

وی افزود: تعداد کل ناشرانی که تا کنون ثبت نام کرده اند ۵۱۱ ناشر می باشد و تعداد  ۱۰۲ هزار و ۶۳۲ عنوان کتاب نیز تا کنون برای ارائه در این نمایشگاه مشخص شده است.

این مسئول با اشاره به تعداد ۳۶۴ عنوان کتاب های انتشار یافته در استان توسط ناشران مازندرانی، شمارگان کتب منتشره را ۲۵۷ هزار و ۴۳۰ جلد عنوان نموده و تعداد ناشران فعال استان را ۱۵۰ ناشر ذکر کرد.

شایان ذکر است این نمایشگاه در تاریخ های یاد شده ، در آدرس ساری، کیلومتر ۱۸ جاده فرح آباد، شهرک صنعتی شماره ۲ ، مرکز تجارت بین المللی سعید برای مراجعه عموم عزیز قابل دسترسی خواهد بود.