کدخبر : 4069
تاریخ مخابره :    ۱۳۹۸/۸/۲۳ - ۱۳:۵۹
فرماندار بهشهر:
بیمارستان بهشهر با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود
فرماندار بهشهر گفت: بیمارستان خاتم الانبیا بهشهر با هزینه ۲۰۰میلیاردی آماده بهره برداری با حضور رئیس جمهور است.

وارش نیوز: هادی خنجری ظهر پنجشنبه در دیدار و گفتگوی صمیمی با اعضای بسبج رسانه، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی با تاکید بر وحدت خواستار همکاری همه جانبه برای توسعه شد.

وی با اشاره به در دست اقدام بودن پروژه های مختلف خدماتی، اقتصادی، عمرانی و زیربنایی در شهرستان گفت: بیمارستان خاتم الانبیا بهشهر با هزینه ۲۰۰میلیارد تومانی با حضور رییس جمهور و یا معاون اول رییس جمهور افتتاح می شود.

فرماندار بهشهر همچنین افتتاح گازرسانی به هفت روستای بخش هزارجریب و روستاهای بالادست بهشهر و پست ۶۳.۲۰ برق امام ده را از پروژه های قابل افتتاح با حضور ریاست جمهوری و یا معاون اول رییس جمهور اعلام کرد.

خنجری با اشاره به گردشگرپذیر بودن شهرستان بهشهر، در مورد توسعه گردشگری اظهار داشت: بخشی از توسعه بهشهر در گرو گردشگری است و باید در این بخش با وحدت رویه تلاش شود.

وی گفت: بیش از دو سال پیگیر کتابچه طرح گردشگری عباس آباد هستیم و دستگاههای متولی در این بخش اقدام مناسبی انجام ندادند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهشهر همچنین از تبدیل مکان فعلی شهرداری بهشهر به پارک موزه خبر داد و یادآور شد: شهرداری اکنون در منطقه گردشگری است و با نقل مکان کردن مجموعه اداری شهرداری، این مکان تبدیل به پارک موزه خواهد شد.

خنجری همچنین در مورد بازگشایی منطقه گردشگری صفی آباد افزود: بازگشایی این منطقه مطالبه مردم است که در دست مطالعه و بررسی دقیق تری است و با اتمام مطالعات اطلاع رسانی می شود./ مهر