امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۳/۱۳ - ۱۲:۰۰ شناسه خبر : ۹۹۷۴

کسب رتبه برتر روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران در کشور طی ارزیابی به عمل آمده از سوی روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور از نظر شاخص و عملکرد اطلاع رسانی، اخبار به موقع در سایت و وبلاگ سازمانی و.. روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان بعنوان رتبه برتر در سال ۱۳۹۹ دست یافت.

 این افتخار کسب شده را محضر جناب آقای  دکتر علی عباسی مدیرکل محترم پزشکی قانونی مازندران بویژه آقای حسین سعادت فر مسئول محترم روابط عمومی  و  همکاران تبریک عرض می‌کنیم.

بر اساس شاخص ها و ارزشیابی انجام شده توسط کارشناسان سازمان پزشکی قانونی کشور، حسین سعادت فر ، مسئول روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان مازندران عنوان رتبه اول روابط عمومی برتر سال 1399 سازمان را به خود اختصاص داد و لوح تقدیر دریافت کرد.

در متن این تقدیر نامه آمده است:

همکار گرامی جناب آقای حسین سعادت فر

مسئول محترم روابط عمومی پزشکی قانونی استان مازندران

سلام علیکم

با سلام وصلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام، انتخاب روابط عمومی پزشکی قانونی استان مازندران را به عنوان رتبه اول استان های «برتر» سال 1399 سازمان به جنابعالی، مدیرکل محترم و همکاران گرامی آن استان تبریک گفته و توفیقات روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

یقین دارم با جدیت و انگیزه بالای شما و همراهی مدیرکل و تمامی همکاران سخت کوش آن استان، شاهد موفقیت های بیشتر آن استان در عرصه های مختلف فعالیت سازمانی و از جمله در عرصه روابط عمومی خواهیم بود.

دکتر حامد نائیجی

مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر