امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۰/۳/۸ - ۰۹:۵۷ شناسه خبر : ۹۹۵۵
فرمانده سپاه کربلا مازندران اعلام کرد
مسابقات قهرمانی کشتی بسیج با شعار *ما مقتدریم* وارش نیوز؛ فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: این مسابقات در نوع خود بی نظیر بوده چراکه شعار این دوره ما مقتدریم است و یکی از آیتم‌های پهلوانی اخلاق است که برگزار کنندگان این دوره از مسابقات به عنوان یک اصل به آن توجه داشتند.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در حاشيه آئین اختتامیه مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور؛ انتخابی رقابت‌های ارتش‌های جهان(سیزم) در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: استقبال بسیار خوبی در این دوره از مسابقات صورت گرفته و از ۱۰ استان شرکت کننده داشته‌ایم.

وی افزود: سطح مسابقات بسیار عالی بود و نفرات اعزامی از استان مازندران درخشش بسیار خوبی داشته و شاهد حضور خوب هم استانی‌های بودیم.

فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: این استان امروز میزبان حدود ۱۰۰ نفر از کشتی‌گیران در حوزه بسیج از سراسر کشور بوده است.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: کشتی‌گیرانی که در این دوره از نفرات اول تا سوم شدند هفته آینده در مسابقه فشرده ستاد کل در ۵ دوره حضور داشته و در نهایت افراد برتر به مسابقات ارتش‌های جهان اعزام خواهند شد.

وی گفت: امیدواریم این مسابقات  که در مازندران به عنوان مهد کشتی است؛ استمرار داشته باشد و ما شاهد گسترش این نوع کشتی به عنوان کشتی پهلوانی استان باشیم‌.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: از همکاری اداره کل ورزش و جوانان مازندران خصوصا دکتر رنگرز مدیرکل، رئیس هیئت کشتی عسگری محمدیان و تمام پهلوانان کشتی تقدیر و تشکر می‌کنم که در این دوره از مسابقات به عنوان پشتیبان به ما کمک کردند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر