امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۷
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۰/۳/۷ - ۱۸:۱۱ شناسه خبر : ۹۹۵۳
مسئول مرکز ورزش بسیج سازمان بسیج مستضعفین:
مازندران از استان های پیشرو در ورزش بسیج کشور است مسئول مرکز ورزش بسیج سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مازندران از استان های پیشرو ما در ورزش بسیج کشور است، گفت: در سنوات مختلف برترین رده کشور و سال گذشته رده برتر کشور در جشنواره مالک اشتر شد که امیدواریم در سال جاری هم شاهد درخشش این استان باشیم.


خداکرم قلی‌پور امروز در حاشیه برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی بسیج کشور در رامسر در گفت‌وگویی اظهار کرد: به‌مناسبت سالروز فتح خرمشهر مسابقات قهرمانان کشتی نیروهای مسلح انتخابی مسابقات جهانی سیزم با میزبانی مازندران در حال برگزاری است و امیدواریم قهرمانان ما با صلابت زیاد در مسابقات  کشتی جهانی سیزم شرکت و برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.

وی افزود: سازمان بسیج با همکاری تربیت بدنی استان های مختلف کشور برنامه های مختلفی را در طول سال 1400 در دست انجام و اقدام دارد و در راستای تحقق سند اعتلا که ابلاغ رهبری و سلسله مراتب آن است با قوت در این بخش فعالیت داریم.

مسئول سازمان ورزش بسیج کشور خاطرنشان کرد: در راستای سند اعتلا توجه به ورزش همگانی، قهرمانی، استعدادیابی و اماکن ورزشی را در دستور کار داریم که امیدواریم در این راستا توسعه بیشتری حاصل شود.

قلی پور یادآور شد: امیدواریم با همکاری استان ها شاهد توسعه خوبی در بخش کمی و کیفی تربیت بدنی کشور باشیم.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر