امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۲
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۰/۳/۲ - ۱۰:۳۸ شناسه خبر : ۹۹۱۳

روابط عمومی دانشگاه مازندران در بخش انتشارات موفق به کسب رتبه برتر شد به مناسبت فرا رسیدن هفته روابط عمومی و ارتباطات، با حضور استاندار مازندران از برگزیدگان نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی استان در روز شنبه اول خرداد ۱۴۰۰ در سالن شماره یک استانداری تجلیل شد.

نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان مازندران که با هدف پویایی و شکوفایی هنر و دانش روابط عمومی‌های استان برگزار شد؛ با اعلام رای هیات داوران؛ نفرات برگزیده خود را شناخت.

       در همین راستا و با حضور مقام عالی دولت در مازندران، در آیین اختتامیه این جشنواره، 25 نفر از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌های برتر استان در بخش‌های مختلف، برگزیده یا شایسته تقدیر شناخته و با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره، تجلیل شدند که روابط عمومی دانشگاه مازندران در بخش انتشارات موفق به کسب رتبه برتر نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی استان شد.

       یادآور می‌شود: نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان مازندران در بخش‌های مطالعات اجتماعی، انتشارات، ارتباط الکترونیک، تبلیغات، ارتباط رسانه‌ای، فرهنگ‌سازی در حوزه فعالیت‌های سازمانی برای آگاه‌سازی افکارعمومی و فعالیت‌های فرهنگی، کارشناس برتر، دیپلماسی، ترویج کالای ایرانی و فعالیت‌های نمایشگاهی برگزار شده است.

 

 

 

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر