امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۷
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۰/۱/۲۶ - ۱۴:۴۰ شناسه خبر : ۹۸۱۰
با محوریت انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک انجام شد:
گفت‌وگوی مجازی با انجمن علمی و فرهنگی دانشجویان ایرانی کشور قبرس وارش نیوز، گفت‌وگوی زنده مجازی(لایو اینستاگرام) دکتر ناصر کردانی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه و انجمن علمی و فرهنگی دانشجویان ایرانی کشور قبرس به دعوت انجمن فوق و با محوریت انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک و معرفی توانمندی و امکانات مرکز رشد واحدهای فناور جهت جذب ایده‌های ناب فناورانه و استفاده از ظرفیت‌های فی‌مابین برگزار گردید.

       بر اساس این گزارش، در این گفت‌وگو، دکتر کردانی ضمن بیان تاریخچه تاسیس مرکز رشد واحدهای فناور و تشریح امکانات و ظرفیت‌های موجود در مرکز، به توضیح فرآیند پذیرش و جذب ایده‌های مبتنی بر فناوری پرداخت و بیان داشت که با توجه به پایین‌بودن هزینه‌های اقتصادی ساخت نمونه محصول در مقایسه با خارج از کشور، این امر برای فارغ التحصیلان و دانشجویان ایرانی صاحب ایده بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

        مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه افزود: مرکز رشد، با در اختیار قرار دادن فضای فیزیکی، کارگاهی، دفتر و امکانات اداری، خدمات مشاوره‌ای و تجهیزات ساخت نمونه اولیه محصول و ارایه تسهیلات مالی، حامی افراد نوآور می‌باشد. هم‌چنین انجمن فوق نیز متعهد گردید که کلیه هزینه‌های مربوط به استقرار، استفاده از خدمات فنی و تخصصی، مشاوره و سایر موارد را پرداخت نماید. در پایان این گفت‌وگو به سوالات و پیشنهادات دانشجویان شرکت‌کننده پاسخ داده شد و زمینه برای همکاری متقابل فراهم گردید.

       یادآور می‌شود: در حال حاضر بیش از 40 واحد فناور و شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد دانشگاه مازندران مستقر هستند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر