امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۰/۱/۲۴ - ۱۱:۲۸ شناسه خبر : ۹۸۰۲

انتصاب معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد وارش نیوز/ طی حکمی از سوی عضو هیأت عامل و معاون برنامه ریزی ، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی و بنابر پیشنهاد مدیرکل بندرامیرآباد ، محمدعلی موسی پور به عنوان « معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد » منصوب شد.

 

به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد ؛ محمدعلی موسی پور طی حکمی از سوی سید سعید سید علائی به معاونت امور بندری و اقتصادی اداره کل بندرامیرآباد منصوب شد.

در حکم سید علائی آمده است:

" با توجه به تعهد و تخصص و تجارب و بنا به پیشنهاد مدیرکل بنادر ودریانوردی امیرآباد و موافقت عضو محترم هیآت عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان به سمت معاون امور بندری و اقتصادی  اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد منصوب می شوید.

از خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف عالیه سازمان بنادر و دریانوردی ، دولت تدبیر و امید و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می نماییم. "

محمدعلی موسی پور ، مسئولیت "اداره اقتصادی و منطقه ویژه" و  "اداره روابط کار و خدمات اشتغال"و همچنین مسئولت "واحد مطالعات و برنامه ریزی" اداره کل بندرامیرآباد را در کارنامه مدیریتی خود دارا می باشد.

گفتنی است محمدصادق رنگ آور معاون سابق امور بندری و اقتصادی اداره کل بندرامیرآباد به افتخار بازنشستگی نائل شد و طی مراسمی از زحمات وی در زمان تصدی این معاونت قدردانی شد.

انتصاب دکتر موسی پور

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر