امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۰/۱/۲۴ - ۱۱:۲۵ شناسه خبر : ۹۸۰۱
بمناسبت حلول ماه مبارک رمضان صادر شد؛
پیام مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان وارش نیوز/ مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بمناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان پیامی صادر کرد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ «علیرضا سعدی‌پور» بمناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان پیامی صادر کرد.

متن پیام پیام مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان:

بسم الله الرحمن الرحیم

شَهرُ رَمَضان الَّذی اُنزِلَ فیهِ القُرآن

رمضان، ماه عبادت‌، نیایش‌ و بندگی‌‌های خالصانه فرا رسید و خداوند متعال فرصت حضور در بهترین ماهش را بر ما ارزانی داشت تا با بهره‌گیری از تعالیم جانبخش الهی و تأسی از سیره پیامبر اکرم‌‌‌(ص) و ائمه اطهار‌(ع) بتوانیم غبار تن را در زلال چشمه‌های پر برکت این ماه صیقل دهیم و از لابلای لحظه‌های ناب دعا و سجاده‌هایمان لذت مهمانی پروردگار را درک ‌نمائیم.

بی‌شک ماه رمضان فرصتی دوباره است تا مومنان سرمایه معنوی و اجتماعی خود را افزوده و با کمک به نیازمندان به داشتن جامعه‌ای پویا، عدالت‌محور و مصون در برابر آسیب‌ها کمک کنند.چه نیکوست که افراد جامعه با استفاده از ظرفیت والای این ماه به جهادگران آموزش که کاری کردندکارستان، کمک کنند تا آموزش با کیفیت بهتری به انجام برسد.

بی‌شک تقارن این ماه عزیز با روزهای سخت مبارزه با بیماری کرونا، خودگواهی بر مضاعف بودن فیض روزه‌داری در این میهمانی بزرگ است و قطعاً پاداش این اخلاص، شکست و ریشه‌کنی این بیماری با یاری خداوند متعال می‌باشد.

اینجانب حلول این ماه مبارک را به مردم شریف مازندران، فرهنگیان فرهیخته و ارجمند، دانش‌آموزان عزیزو اولیای گرامی آنان تبریک می‌گویم و به‌ویژه از دانش‌آموزان روزه اولی که امسال برای نخستین بار این فریضه را به جای می‌آورند می‌خواهم در لحظات و دقایق منتهی به افطار با قلب پاک و بی‌آلایش برای والدین و معلمان خود دعا کنند و همچنین از خدای مهربان بخواهند هرچه زودتر ملت ما و همه ملت مظلوم را از شر این ویروس منحوس رها کند تا به برکت این ماه عزیز، بار دیگر شاهد جنبش در حیاط مدارس باشیم.

 

علیرضا سعدی پور

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر