امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۰/۱/۲۴ - ۱۱:۲۱ شناسه خبر : ۹۷۹۹
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان :
قيمت کرايه بين شهري در مازندران به حالت قبل ازعید برگشت وارش نیوز/ ​معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران عنوان کرد : شرکت هاي حمل و نقل و رانندگان موظفند نرخ کرايه حمل و نقل بين شهري را که به مناسبت سفرهاي نوروزي حداکثر ۲۰ درصد افزايش يافته بود به حالت قبل برگرداننده که این مهم در سطح استان مازندران اجرایی گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، مهندسی علی نصیری ضمن اعلام این خبر افزود : هر گونه افزايش يا نگه داشتن سطح قيمت ها به نرخهاي کرايه نوروزي بعد از 16 فروردين غير قانوني است .

وی گفت: چنانچه هموطنان با تخطي از اين دستور العمل مواجه شدند آن را به نزديکترين دفاتر ادارات راهداري که در پايانه ها مستقر شده اند اطلاع دهند.

مهندس نصیری افزود: همچنین افراد می‌توانند تخلفات را از طریق، تلفن گویای ۱۴۱، وب سایت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱ اعلام کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در ادامه در خصوص رعایت دستور العمل بهداشتی در پایانه های بار و مسافر در ایام نوروز عنوان کرد : سیاست این اداره کل حمل ایمن مسافران است و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکت ها انجام می شودو اقداماتی چون ضد عفونی نمودن اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای، توزیع آب آشامیدنی در بطری های یکبار مصرف، توزیع دستکش و ماسک یکبار مصرف در بین مسافران و تمدید غیر حضوری (اینترنتی) کارت هوشمند رانندگان ، ضدعفونی نمودن سالنهای اعلام بار و همچنین انتظار مسافر، قرار دادن محلول‌های ضدعفونی در پایانه های بار و مسافر، نصب بنر در محوطه‌های پایانه‌بار و مسافر و ارسال پیام های بهداشتی از طریق پیامک و فضای مجازی به رانندگان برای مقابله با ویروس کرونا است.

مهندس نصیری گفت: در سیستم حمل‌و‌نقل زمینی ، شرکت‌های مسافربری، رانندگان اتوبوس و پرسنل داخل اتوبوس در قبال مسافران خود مسئولیت‌هایی دارند و موظف به رعایت اصول و قوانینی هستند .

وی گفت: در مازندران211شرکت حمل و نقلی در بخش مسافر فعال می باشد.

شایان ذکر است ناوگان حمل و نقل عمومی و پایانه‌های مسافر این استان به صورت روزانه با نظارت مستمر نماینده این اداره کل برای مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی می‌شوند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر